:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
رئيس انجمن واردکنندگان خودرو خبر داد؛

فرهاد احتشام زاد: انجمن واردکنندگان خودرو آغاز به کار کرد

"انجمن وارد کنندگان خودرو"با حضور شرکتهاي فعال در عرصه واردات خودرو و به منظور استيفاي حقوق مشترک اعضا به صورت رسمي تاسيس و آغاز به کار نمود.
کد خبر: ۳۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
خبراقتصادی - در بیانیه خبری که از سوی انجمن وارد کنندگان خودرو و با امضای  فرهاد احتشام زاد به رسانه ها ارسال شده آمده است: "انجمن وارد کنندگان خودرو"با حضور شرکتهاي فعال در عرصه واردات خودرو و به منظور استيفاي حقوق مشترک اعضا به صورت رسمي تاسيس و آغاز به کار نمود.




به گزارش روابط عمومي انجمن واردکنندگان خودرو؛ اين تشکل با رسالت دستيابي به بالاترين سطح رضايتمندي مشتريان از طريق واردات خودرو و ارائه خدمات در خور مشتريان در حوزه خدمات پس از فروش و ايجاد ساختار نظام  يافته و به منظور ساماندهی امور مربوط به واردات خودرو از طريق ايجاد تشکل سازمان يافته، حمايت از حقوق مصرف کنندگان، ايجاد ارتباطات بين المللي و انتقال دانش و تکنولوژي، اصلاح الگو مصرف و جلوگيري از آلودگي محيط زيست و بهينه سازي مصرف انرژيدر چارچوب قوانین موضوعه کشور پا به عرصه وجود نهاده است.
اين گزارش در خاتمه مي افزايد: انجمن وارد کنندگان خودرو ضمن دعوت از شرکتهاي فعال در حوزه واردات خودرو جهت پيوستن به اين حرکت صنفي اعلام کرد تا علاقمندان جهت عضويت در چارچوب شرايط تعيين شده براي آن مي توانند با شماره تلفن 021-88988605 تماس حاصل فرمايند.