:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳

مالکي مدير روابط عمومي بانک پارسيان شد

معاون مالي و سرمايه گذاري ها و مديران امور مالي و گزارشگري، سخت افزار و شبکه و روابط عمومي بانک منصوب شدند.
کد خبر: ۲۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶


خبر اقتصادی: به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان، طي احکام صادره به امضاي مدير عامل محترم و در آيين برگزار شده به اين منظور ، آقاي رضايي به سمت معاون مالي و سرمايه گذاريها ، آقاي زاغري به سمت مدير امور مالي و گزارشگري و آقاي کمالي به سمت مدير سخت افزار و شبکه و همچنين به منظور جوان گرايي و استفاده از تجربيات موفق علمي در عرصه روابط عمومي ، آقاي دکتر مجتبي مالکي به عنوان مدير روابط عمومي بانک پارسيان منصوب شدند.
 شايان توجه است ايشان داراي مدرک تحصيلي دکتراي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي بوده و سالها در صنعت بانکداري کشور، دوره هاي مختلف و مرتبط با بانک را برگزار نموده اند . ايشان در گذشته به عنوان مدرس دانشگاه و مدير عامل انستيتو بانکداران خاورميانه تجربيات مفيدي در زمينه هاي بانکداري و ارتباطات موثر داشته اند و تدريس در دوره هاي مشتري مداري ، ويژه معاونين شعب سراسر کشور بانک پارسيان از ساير همکاريهاي ايشان مي باشد.
درادامه از تلاشهاي آقاي جهاني در مدت خدمتشان به عنوان مدير روابط عمومي بانک تقدير و تشکر گرديد و با توجه به اهميت موضوع قرض الحسنه و استفاده از تجربيات ايشان ، آقاي جهاني به عنوان عضو موظف هيات مديره صندوق قرض الحسنه بانک ادامه خدمت خواهند نمود.
توفيق روز افزون اين عزيزان و اعتلاي بانک پارسيان را از ايزد منان مسئلت داريم.