:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

مقام نخست بانک انصار در پرداخت الکترونیک

مقام نخست بانک انصار در پرداخت الکترونیک و مقام سوم غرفه آرایی در هفتمین همایش نظام اداری الکترونیک کشور را بدست آورد.
کد خبر: ۲۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

خبر اقتصادی:در هفتمین همایش 3 روزه نظام اداری الکترونیک باعنوان حریم شهری و توسعه پایدار که از سوی معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، بانک انصار با کسب مقام نخست در پرداخت الکترونیک و مقام سوم در غرفه آرایی، توانمندی ها و ظرفیت های الکترونیکی برتر خود را به نمایش گذاشت و بازدیدکنندگان از غرفه های نمایشگاهی این همایش را با پیشرفت های الکترونیکی آن که در راستای شکل گیری دولت و بانکداری الکترونیک صورت می گیرد، آشنا کرد.
خالقی، شمیرانی وبختیاری به همراه تعدادی از مدیران مدیریت شعب استان های تهران، فارس ،مازنداران وگلستان در اولین روز همایش ضمن بازدیداز نمایشگاه و گفتگو با بازدیدکنندگان و مقامات بازدیدکننده به مذاکره برای عقد قرارداد با آنان پرداخته و آمادگی بانک انصار را در زمینه توسعه کارت شهروندی، توسعه امکانات الکترونیکی دفاترخدمات پیشخوان و نیز نصب و راه اندازی انواع سامانه های موردنیاز شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی اعلام داشتند.

ظرفیت های الکترونیکی
 سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار طی گفتگویی از ارایه خدمات الکترونیکی این بانک در 12 استان و عقد قرارداد برای توسعه این خدمات به 3 استان دیگر یادکرد و درخصوص نتایج ایجاد این غرفه گفت: طی گفتگو با مقامات مسئول در استانداری ها و شهرداری ها و دفاتر پیشخوان دولت در استان های مختلف و درخواست آن ها مبنی بر بهره مندی از خدمات الکترونیکی انصار، شرکت سامانه الکترونیک انصار موظف شده است که از طریق هماهنگی با معاونت فاوای بانک انصار امکانات الکترونیکی مربوط به کارت های شهروندی، صندوق صدقات الکترونیک، انواع کارتخوان، را برای گسترش به همه استان های کشور توسعه دهد.
 سیدحمید خالقی همچنین درخصوص ویژگی های کارت شهروندی بانک انصار افزود که این کارت ها 18 قابلیت تراکنشی وعملیاتی داشته و مقامات ذیربط در همه استان هایی که این کارت در آن ها مورد استفاده قرارگرفته است، از کارایی آن اظهار رضایت کامل کرده اند.

بازدید مقامات ومسئولان از غرفه
این گزارش می افزاید که مقامات حاضر دراین همایش ازجمله معاونان استانداری های فارس،خراسان جنوبی، مازندران، سرپرست استانداری خوزستان و نیز شهردار شیراز و جمع دیگری از مقامات از غرفه بانک انصار بازدید و از نزدیک با پیشرفت های این بانک در حوزه الکترونیک و فناوری اطلاعات آشنا شده و ضمن درخواست برای بهره مندی بیشتر از خدمات الکترونیکی از کارت های شهروندی انصار ابراز رضایت کردند.
همچنین برخی از شهرداران و مسئولان پست و دفاترپیشخوان شهرهای وابسته به این استان ها ازجمله شیراز، تنکابن، سربیشه، گنبدکاووس از غرفه بانک انصار بازدید و تمایل خود را برای استفاده از خدمات بانک در این حوزه ابراز داشتند. براساس این گزارش، شهردار شیراز طی بازدید خود از غرفه یادشده از مسئولان کارت شهروندی انصار در شیراز قدردانی و خدمات آن ها را بسیار ارزشمند نامید.

 بانک انصار مقام نخست در پرداخت الکترونیک و مقام سوم در غرفه آرایی
این همایش که باحمایت مالی بانک انصار و دیگر شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و درآن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون استانداری مازندران و جمعی از مقامات و نیز صاحبان مقالات، مطالب و نظرات خود را پیرامون نظام اداری الکترونیک، دولت الکترونیکی و پیشرفت های فناوری اطلاعات وارتباطات ارایه دادند، با اعلام موسسات برتر در حوزه نظام اداری الکترونیک کشور به کار خود پایان داد. بانک انصار در زمینه پرداخت الکترونیک مقام اول و از نظر غرفه آرایی، مقام سوم این همایش را به دست آورد و تندیس ویژه همایش و لوح تقدیر را دریافت کرد.