:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

بیمه ملت حامی سومین نشست از سلسله نشست های اقتصاد مقاومتی

روابط عمومی بیمه ملت- سومین نشست از سلسله همایشهای علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی با موضوع نقش صنعت بانک و بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی، روز یکشنبه مورخ 12 مردادماه در محل دانشکده خاتم پاسارگاد با حضور مدیران صنعت بانک و بیمه برگزار گردید.
کد خبر: ۲۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
خبر اقتصادی:به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، پیرو فرمایشامات رهبر معظم انقلاب و پیگیری حساسیت های ایشان در مدون شدن نقش بخش های مختلف در تحقق اقتصاد مقاومتی، انجمن بهره وری ایران با حمایت بانک پاسارگاد و بانک ملت اقدام به برگزاری سومین نشست از سلسله نشست های اقتصاد مقاومتی با موضوع نقش صنعت بانک و بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی کرد.
 این نشست در محیطی عملی و تخصصی با حضور مدیرعاملان و اعضای هئیت مدیره بانک ها و بیمه های کشور (که به تفصیل در گزارشات این نشست ها ذکر گردیده) و مدیران بخش خصوصی و دولتی و دانشجویان برگزار گردید.
بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، ریاست انجمن بهره وری ایران حناب آقای حسین حاجیان برزی ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور گرم و صمیمی حضار، تشکر ویژه انجمن را به اطلاع آقایان دکتر مجید قاسمی بنیانگذار و مدیرعامل بانک پاسارگاد، دکتر مسعود حجاریان مدیرعامل بیمه ملت و محمدرضا ساروخانی مدیرعامل بانک ملت،در خصوص حمایت های بی دریغ ایشان از حرکت بهره وری در ایران و انجمن بهره وری ایران، رسانید.
بر اساس این گزارش، در ادامه آقای مهندس حسین حاجیان برزی، رئیس انجمن بهره وری ایران، به تشریح وضعیت بهره وری در کشور پرداخته به معضل مهم تنبیه مالیاتی بنگاه های در آمد زا در مقابل معافیت بنگاه های راکد پرداخت. در ادامه سخن رانان محترم به ایراد دیدگاه های خود در خصوص رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی پرداختند و در انتها مراسم با پرسش و پاسخ حضار محترم و پذیرائی به پایان رسید.