:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
از سوی بانک شهر و در راستای تحقق شعار سال صورت می گیرد

ارائه خدمات مالی، پولی و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار کیفیت زندگی شهری

معاون امور شهرداری های بانک شهر گفت: ارائه خدمات مالی ، پولی و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار کیفیت زندگی جامعه شهری یکی از ماموریت های مهم این بانک در سال جدید است.
کد خبر: ۲۱۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محسن رنجبر با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" افزود: بانک شهر در تلاش است این شعار را در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی کرده و نقش شهروندان در توسعه شهری را پررنگ تر از گذشته کند.
وی تصریح کرد: زیرساخت های تحقق شعار سال 1403 در سال گذشته در بانک شهر فراهم شده و این مهم به ما کمک می کند، اهداف این شعار را به خوبی پیش ببریم.
رنجبر ادامه داد: در سال گذشته مدیریت ارشد بانک شهر با ایجاد معاونت امور شهرداری ها و سپس مشارکت در گام اول اجرائی کردن نهضت تامین مالی شهر نشان داد که می خواهد با استفاده از ظرفیت های علمی و عملیاتی موجود در شهرها و نهادهای اقتصادی ، دولت و البته به صورت ویژه مردم، گام های محکمی را در ایجاد یک نهاد متعامل، پشتیبان و پیشران اقدامات عمرانی ، خدماتی و توسعه ای در رشد و توسعه شهرها برای افزایش کیفیت زندگی مردم بردارد.
رنجبر خاطرنشان ساخت: مجمع کلانشهر های کشور، سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک شهر، با همکاری دانشگاههای کشور و البته شهرداری ها و توسعه دهندگان حرفه ای شهر ها خواهند توانست در سال 1403 با هم افزائی برنامه ریزی شده و درست به طور فوق العاده موثر در عملیاتی سازی شعار سال اقدام کنند.
معاون امور شهرداری های بانک شهر در پایان گفت: طی ماه های آینده نیز با تمرکز بر تعامل سازنده با شهرداری ها و ایجاد شبکه توسعه دهندگان حرفه ای در شهرها به دنبال بستر سازی عملیاتی کردن مشارکت مردم (توسعه دهندگان حرفه ای) در رشد و توسعه زیر ساخت های شهری و نگهداری بهینه و بهره ور شهرها توسط خود مردم خواهیم بود.