:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

باجه بانک شهر در "شمشک دربندسر" افتتاح شد

به منظور بهره مندی شهروندان از برترین خدمات بانکی، باجه بانک شهر در شمشک دربندسر افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که جمعی از معاونین بانک شهر و مدیران ارشد شهری شمشک دربندسر حضور داشتند؛ باجه این بانک با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکداری به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در محل جدید افتتاح شد.
محمد علی برقی مدیر امورشعب تهران و البرز بانک شهر در مراسم افتتاح باجه بانک شهر در شمشک دربندسر از تلاش کارکنان این بانک برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان سراسر کشور، و همکاری مدیران شهری برای گسترش خدمات بانک در این شهر، قدردانی کرد.
برقی افزود:با افتتاح این باجه، ظرفیت بانک شهر در تهران افزایش یافته و خدمات بانکی به مشتریان این منطقه با کیفیت بالاتری ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه بانک شهر با سبد خدمات منحصر به فرد در تمامی حوزه های بانکی و ابزارهای نوین مالی گسترده، با افتخار پاسخ‌گوی نیازهای پولی، مالی و بانکی عموم هموطنان و مشتریان حقیقی و حقوقی است، تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل موجود در شمشک دربندسر، امید است با افتتاح باجه بانک شهر ضمن ارائه خدمات مطلوب و رفع نیازهای بانکی منطقه، درآینده نزدیک به لحاظ منابع در سطحی قرارگیرد که شاهد تبدیل آن به شعبه باشیم.
برقی ادامه داد: امیدواریم مدیران شهری شمشک دربندسر در راستای تثبیت و تقویت جایگاه باجه بانک شهر در منطقه همکاری لازم را به عمل آورند.
ساوه شمشکی شهردار شهر شمشک دربندسر نیز در این مراسم تاکید کرد: باتوجه به اینکه منطقه شمشک دربندسر دارای موقعیت گردشگری و دارای دو پیست بین المللی می باشد، افتتاح باجه بانک شهر و ارائه خدمات بانکی نقش به سزایی در رشد منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران خواهد داشت.