:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
اعلام ETS نرخ فروش اسکناس به نرخ دولتی https://fxmarketrate.cbi.ir

نرخ ارز و دلار مبنای تمکن مالی کدام است؟ / آدرس اعلام نرخ ETS نرخ فروش اسکناس ارز دولتی / نرخ ارز برای دریافت تمکن و صدور ویزا چقدر است؟

نرخ ارز و دلار مبنای تمکن مالی درحال حاضر همان نرخ فروش اسکناس به نرخ دولتی یا ETS است که برای اطلاع از آن به آدرس زیر مراجعه کنید https://fxmarketrate.cbi.ir/
کد خبر: ۲۱۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

نرخ ارز و دلار مبنای تمکن مالی کدام است؟اقتصاد گردان - نرخ ارز و دلار مبنای تمکن مالی درحال حاضر همان نرخ فروش اسکناس به نرخ دولتی یا ETS  است که تقریبا حدود 43 هزار تومان به ازای هر دلار است.افرادی که برای دریافت ویزا از سفارتخانه ها و کنسولگری ها یا مهاجرت اقدام می کنند، باید گواهی تمکن مالی ارائه دهند. براین اساس، باید در بانک و حساب خود، معادل همان رقم چند هزار دلاری که سفارتخانه اعلام می کند، معادل ریالی به نرخ دولتی موجودی داشته باشند. 
این گواهی تمکن مالی از سوی بانک ها اعلام می شود که توان مالی افراد را برای دریافت ویزا اعلام می کنند. به عنوان مثال، اگر مبنای دریافت ویزا گواهی تمکن مالی 5 هزار دلاری باشد باید معادل 215 میلیون تومان موجودی داشته باشد تا بانک گواهی تمکن را به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری معادل 5 هزار دلار اعلام کند. 
البته طبیعی است که اگر نرخ فروش اسکناس دولتی یا ETS تغییر کند، موجودی حساب افراد نیز باید متناسب با آن تغییر کند. 
آدرس دریافت نرخ ETS یا نرخ دولتی اسکناس به شرح زیر است:


https://fxmarketrate.cbi.ir