:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ اعلام کرد

برگزاری جشنواره‌ای برای رونمایی از دستاوردهای فناورانه در اینوتکس ۲۰۲۴

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از برگزاری جشنواره‌ای برای رونمایی از دستاوردهای فناورانه در اینوتکس ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور معرفی آخرین فناوری‌های نوین کشور در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

اقتصادگردان- سجاد عباسی با اشاره به برگزاری جشنواره پیشگامان در اینوتکس ۲۰۲۴، گفت: برپایی پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و رونمایی از محصولات با فناوری پیشرفته از برنامه‌های این جشنواره است.

وی افزود: عدم معرفی محصول یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، نبود مشابه داخلی، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی و دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از جمله شرایط حضور در این نمایشگاه است.

عباسی ادامه داد: محصولات و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه با حضور مسئولان داخلی و خارجی و مدیران صنایع و مشتریان بالقوه این محصولات رونمایی خواهد شد. قرارگیری محصول برتر در سامانه فن‌بازار ملی ایران و پوشش خبری و تبلیغاتی نیز از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش، متقاضیان از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند جهت حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، از طریق سایت IPF.inotex.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۴) روزهای ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.