:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

صفحه «پژوهش و دانش» خبرگزاری آنا رونمایی شد

صفحه «پژوهش و دانش» خبرگزاری علم و فناوری آنا با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۲۱۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

اقتصادگردان - در نخستین روز از هفته پژوهش همزمان با برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار که با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم در محل مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و محمدعلی مقدسیان مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و جمعی از مدیران و اساتید، گروه پژوهش و دانش خبرگزاری آنا رسما راه‌اندازی شد.

طهرانچی با رونمایی سرویس پژوهش و دانش بر این نکته تأکید کرد که سال‌های اخیر در راستای تحول بنیادین رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش‌محوری و مسئله‌محور بوده است.

گزارش تمامی رویداد‌ها و مسائل فناوری، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی، هنری، حقوقی و ورزشی که در محیط‌های علمی (پژوهشگاه و دانشگاه) که با رویکرد پژوهشی رخ می‌دهند، مورد بررسی و بازنمایی این بخش قرار می‌گیرد.

اداره کل اخبار پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا با زیر سرویس‌های جدید شامل «همایش و کنگره ها»، «پژوهش و نشر»، «مناظره نقد و نظریه»، «پژوهشکده و پژوهشگاه‌ها»، «تقویم علمی کشور»، و «دریچه دانش» و معرفی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های آماده دفاع، تولید و انتشار اخبار و رویداد‌های اخبار پژوهشی در سراسر کشور را در دستور کار خود دارد.