:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران اهرم توسعه اقتصادی کشور است

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج ا ایران گفت: در شرایط تحریم و وضعیت نامناسب اقتصادی فعلی، حرف از تعطیلی نمایشگاه معنا ندارد زیرا تاکید مقام معظم رهبری همواره بر توسعه اقتصادی بوده و نمایشگاه بین المللی تهران هم اهرمی برای دستیابی به همین امر است.
کد خبر: ۲۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
اقتصادگردان - به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج ا ایران:دکتر احمدرضا علائی طباطبائی با بیان اینکه در رابطه با معیشت مردم و صنعت گران نمی توان با نگاه احساسی برخورد کرد،افزود: اغلب موضع گیری هایی که می شود دور از انصاف و اخلاق است. دوستان در مدیریت شهری باید نسبت به مصوبه ایجاد ایستگاه مترو در نمایشگاه بین المللی اقدام می کردند اما اینگونه نشده است و کسی پاسخگو نیست و دود کم کاری مدیریت شهری هم در چشم مردم می رود.
وی اضافه کرد: ایستگاه مترو نه فقط در نمایشگاه بین المللی،بلکه در اطراف محل نمایشگاه های بین المللی هم وجود نداد و حتی حمل و نقل عمومی آنچانی هم در این محدود پرتردد برنامه ریزی و اجرا نمی شود، اینها مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیر نه طرح تعطیلی نمایشگاه و صورت مسئله.
علایی تاکید کرد: اینها لج بازی است و دود آن هم در چشم نمایشگاه تهران و فعالان اقتصادی می رود، مردم را هم با گره های ترافیکی اذیت می کند. ما فقط 120 روز در سال نمایشگاه برگزار میکنیم. باقی روزها که تقریبا 60 درصد یک سال را تشکیل می دهد، ما تردد نمایشگاهی نداریم. آیا در آن 240 روز هیچ ترافیکی در این منطقه نیست؟
اگر ترافیک بزرگراه شهید چمران کارشناسی شود متوجه می شوید که ارتباطی به برگزاری نمایشگاه ندارد، چه روزهایی که نمایشگاه باشد یا نباشد ترافیک محدوده ورودی بزرگراه یادگار امام، ورودی خیابان شهید مقدس اردبیلی و محدود پل پارک وی وجود دارد و این هیچ ربطی به برگزاری نمایشگاه ندارد.
 مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج ا ایران با تاکید بر اینکه ما همچنان منتظر پاسخ مدیریت شهری برای جلسه مشترک بررسی این موضوع هستیم، گفت: متاسفانه هیچگاه تنواستیم مسئولان مدیریت شهری را در مقابل خود ببینیم و پیرامون این موضوع با هم صبحت کنیم. من راه حل را در جلسات دوجانبه ای می بینم که اگر تشکیل بشود، مشکلی که وجود دارد به طور کامل مرتفع خواهد شد. 
علایی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیریت شهری تهران به "بهانه" ترافیک، اقتصاد بخش خصوصي و معیشت مردم را هدف قرار داده است و این به نفع مردم و کشور نیست.