:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
گمانه زنی در بودجه سال 91 برای قیمت های پایه نشان می دهد

دلار 1200 تا 1250 تومان، نفت 85 تا 90 دلار...

بر اساس شنیده‌ها قیمت هر بشکه نفت خام در لایحه بودجه ۹۱ بین 85 تا 90 دلار و قیمت ارز حدود 1200 تا 1250 تومان بسته خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
خبراقتصادی: جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لایحه بودجه 1391 کل‌ کشور که قرار است در جلسه علنی فردای مجلس ارائه شود، در خصوص میزان قیمت نهایی نفت و دلار در این لایحه گفت: بنده اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارم، اما در صحبت‌هایی که با برخی از مسئولان دولتی داشتم، قیمت هر بشکه نفت خام بین 85 تا 90 دلار و قیمت ارز حدود 1200 تا 1250 تومان بسته خواهد شد.

* قیمت نفت در بودجه ۹۰، ۸۱.۵ دلار پیش بینی شده بود

قادری در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم و ارائه با تأخیر لایحه بودجه 91 توسط دولت، آیا مجلس می‌تواند تا پایان سال جاری، رسیدگی به این لایحه را به اتمام برساند، توضیح داد: به نظر می‌رسد مجلس حداکثر تا پایان سال جاری می‌تواند رسیدگی به لایحه بودجه 91 را در کمیسیون‌های تخصصی به اتمام برساند.

وی یادآور شد: در این صورت بودجه دو یا سه دوازدهمی توسط مجلس به تصویب می‌رسد تا انشاءالله بعد از انتخابات مجلس نهم، رسیدگی به بودجه 91 را در کمیسیون تلفیق آغاز کنیم.

نماینده شیراز در خانه ملت بر همین اساس تصریح کرد: ممکن است انتخابات مجلس نهم در برخی از حوزه‌های انتخابیه به مرحله دوم کشیده شود، از این رو به نظر نمی‌رسد مجلس بتواند لایحه بودجه 91 را تا پایان سال به اتمام برساند.