:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

هوشمندسازی محور اصلی تفاهم نامه مبین نت و موننکو

همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت مبین نت و موننکو تفاهم نامه ای با محوریت هوشمند سازی منعقد کردند.
کد خبر: ۲۰۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
اقتصادگردان - به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ: این تفاهم نامه با حضور مسئولان مبین نت و موننکو(فعال در زمینه نیرو)  و در حضور اصحاب رسانه به امضا رسید. 
رئیس هیئت مدیره شرکت مبین نت در این مراسم با اشاره به این تفاهم‌نامه، گفت: به صورت کلی ما هوشمندسازی را در دو بخش حریق و شهر هوشمند (خانه و سازمان) شروع کرده‌ایم. در زمینه هوشمندسازی صنایع با شرکت موننکو که در حوزه انرژی، ارتباطات و فناوری فعالیت می‌کند، تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رسانده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این نهضت هوشمندسازی را در حوزه‌های مختلف صنعت مانند معدن، فولاد، نفت، پتروشیمی و … توسعه دهیم.
غیناقی افزود: در این حوزه از همکاری با شرکت‌های دیگر به ویژه شرکت‌های استارتاپی استقبال می‌کنیم.
به گفته او در حال حاضر بیشتر اپراتورها به ویژه اپراتورهای موبایل، مشکل عدم همخوانی درآمدهای ریالی و هزینه‌های دلاری خود را دارند. به این صورت که هزینه‌ها به شدت افزایش یافته، اما درآمدها متناسب با آن با رشد همراه نبوده است. به گفته او مذاکراتی در حال انجام است که بتوانند این مسئله را حل کنند.
رئیس هیئت‌مدیره مبین‌نت با اشاره به اینکه در رویدادهایی مانند الکامپ علاوه بر اینکه شرکت‌ها دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند، ارتباط خوبی نیز میان کسب‌وکارها برقرار می‌شود، افزود: شرکت‌ها در نشست‌هایی که طی این رویداد برگزار می‌شود، از آخرین دستاوردهای یکدیگر با خبر می‌شوند و با هم تبادل تجربه می‌کنند و در این میان شبکه‌سازی خوبی شکل می‌گیرد. هر چند در این نمایشگاه باید محل مناسب و مستقلی نیز برای چنین نشست‌ها و ارتباطاتی در نظر گفته شود تا این شبکه‌سازی و اکوسیستم سازی که یکی از نیازهای کشور است در فضای بهتری اتفاق بیفتد.