:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین تکریم و معارفه معاونان توسعه و منابع بیمه مرکزی:

تحول گرایی در ساختار منابع انسانی از اولویت های وزارت اقتصاد است

ایجاد تحول در نظام مدیریتی یک اصل انکارناپذیر است و همه ارکان اقتصادی کشور باید در راستای تغییر شرایط به نفع آحاد مختلف جامعه تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۰۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
اقتصادگردان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر محمد جواد شریف زاده با اشاره به توصیه های موکد مقام معظم رهبری بر مقوله تحول گرایی، اظهار داشت: تحول گرایی در حوزه های گوناگون می تواند در تقویت ساختارها اثر محکمی برجا بگذارد و بنیان های اقتصادی را مستحکم تر کند.
بر اساس این گزارش دکتر شریف زاده، تحول در ساختار منابع انسانی را با دو رویکرد جوانگرایی در مدیریت و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، ضروری دانست و افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم و با حضور جناب آقای بهزادپور نگاه تازه ای بر صنعت بیمه حاکم شده که ضمن جبران برخی عقب ماندگی ها، تحولات اساسی را به دنبال خواهد داشت.
معاون امور بانکی و بیمه وزیر اقتصاد دو دستاورد کاهش تخلفات و تسهیل گری را از پیامدهای مثبت تحول دیجیتالی عنوان کرد و گفت: مقصد نهایی صنعت بیمه یعنی تامین رضایتمندی عمومی از مسیر روشن تحول دیجیتالی می گذرد.
وی در همین راستا تصریح کرد: فرایند صدور تا پرداخت خسارت زیاندیدگان باید به صورت یکپارچه و در بستر فناوری اطلاعات صورت گیرد.
شریف زاده در پایان با ابراز امیدواری از تحول جدی در معاونت مدیریت و منابع بیمه مرکزی بر موضوعاتی نظیر: نظارت مبتنی بر زیرساخت های الکترونیکی، تحول در قانون و اصلاح آیین نامه ها، سرمایه گذاری با بالاترین بازده و تعیین تکلیف بیمه های اتکایی تاکید کرد.
شایان ذکر است در این نشست که رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد اقتصادی و بیمه ای حضور داشتند حکم معاونت توسعه و منابع به دکتر مجتبی حیدری اعطا شد.
گفتنی است دکتر حیدری پیش از این سابقه مدیریت ارشد در شرکت های بیمه و عضویت در هیات مدیره آنان را در کارنامه خود دارد.