:
كمينه:۱۹.۹۹°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: مرکز وکلا بهترین مرجع برای پاسداری از حقوق عامه است

انتخاب عنوان روز پاسداشت حقوق عامه با سلیقه خوبی صورت گرفت

مرکز وکلا، مجموعه بسیار پویا، جوان، ساختار پویا و فعالی دارد و متشکل از مجموعه اندیشمندان، فرهیختگان و نخبگان کشور است. مسئولیت این مرکز سنگین است و مسئولان مرکز وکلا باید این سنگینی بار را لمس کنند و برای آن ماموریت و برنامه ویژه‌ای داشته باشند
کد خبر: ۲۰۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
اقتصاد گردان -
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و رئیس سابق مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه،  درباره همزمانی سالروز تأسیس مرکز و روز پاسداشت حقوق عامه گفت: ضمن  عرض سلام به همکاران خود در مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه، انتخاب عنوان روز پاسداشت حقوق عامه را سلیقه خوبی ارزیابی می کنم و معتقدم که بهترین مرجع برای احقاق حقوق عامه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه است.
وی که به مدت 2.5 سال به عنوان رئیس این مرکز بوده، در مراسم روز پاسداشت حقوق عامه که روز 19 فروردین 1402 در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما، برگزار شد، افزود: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، بهترین مرجع برای پاسداری از حقوق عامه است. مرکز وکلا مجموعه‌ای دارای ساختار پویا و متشکل از نخبگان و فرهیختگان کشور است.مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تنها نهاد قانونی، ملی و فرابخشی است که علاوه بر اینکه به جنبه‌های صنفی می‌اندیشد و در تکاپوی وصول حقوق صنفی وکلاست به پیگیری مجدانه حقوق عامه نیز می‌پردازد.

بهادری جهرمی گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مجموعه‌ای دارای ساختار پویا و متشکل از نخبگان و فرهیختگان کشور است و می‌توان بار سنگین مسئولیت پاسداری از حقوق عامه را بر این مجموعه واگذار کرد.این مرکز تنها نهاد قانونی، ملی و فرابخشی است که علاوه بر اینکه به جنبه‌های صنفی می‌اندیشد و در تکاپوی وصول حقوق صنفی وکلاست به پیگیری مجدانه حقوق عامه نیز می‌پردازد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: مرکز وکلا و کارشناسان رسمی هم به جنبه های صنفی می‌اندیشد و سعی می‌کند نیازهای صنف وکلا و کارشناسان را تامین کند و هم‌ از جنبه های ملی و حقوق عامه صرف نظر نمی‌کند.
وی افزود: مرکز وکلا، مجموعه بسیار پویا، جوان، ساختار پویا و فعالی دارد و متشکل از مجموعه اندیشمندان، فرهیختگان و نخبگان کشور است.  مسئولیت این مرکز سنگین است و مسئولان مرکز وکلا باید این سنگینی بار را لمس کنند و برای آن ماموریت و برنامه ویژه‌ای داشته باشند.