:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

با هدف حمایت گسترده‌تر از زنان جامعه، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به امضا رسید.
کد خبر: ۲۰۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، سند تحول دولت مردمی و سیاست‌های کلان حوزه زنان و خانواده و به منظور تسهیل و حمایت از ازدواج جوانان، حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و مساعدت و گره‌‌گشایی برای رفع نیازهای جامعه مخاطب، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به امضا رسید.
این‌تفاهم نامه با موضوع ارتقای سطح همکاری‌های متقابل و در راستای حمایت از جوانان با پرداخت وام قرض‌الحسنه و ارائه خدمات ویژه بانکی به آن‌ها منعقد شد.
از مهم‌ترین موارد قید شده در این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید، می‌توان به اعطای وام کالاکارت به متولدین دهه ۱۳۶۰، پرداخت وام از محل منابع داخلی بانک به شرکت‎‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان تا سقف مبلغ ۵ میلیارد ریال و کارمزد ۴ درصد، ارائه خدمات مالی و بانکی به جامعه هدف معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری اشاره کرد.
افراد معرفی شده می‌توانند با افتتاح حساب به صورت آنلاین یا مراجعه به هر یک از شعب سراسر کشور، از همه خدمات بانکی شامل دریافت دسته چک، وام، همراه‌بانک و... بهره‌مند شوند.