:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
مدیر عامل شرکت بهین جهش داتیس:

جلوگیری از خروج ارز با داخلی‌سازی دستگاه‌های زیبایی

آرمان خسروی، مدیر عامل شرکت بهین جهش داتیس، تولیدکننده دستگاه‌های زیبایی و مشاوره سرمایه‌گذاری برای کلینیک‌های زیبایی است. او از سیستمی به نام پیکاپ سرمایه خبر می‌دهد که در آن با انجام مشاوره‌های لازم به کلینیک‌های زیبایی کمک می‌شود تا شرایط تسهیل‌شده‌تری برای راه‌اندازی مطب و کلینیک‌های زیبایی طی شود.
کد خبر: ۲۰۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
اقتصادگردان - آرمان خسروی، مدیر عامل شرکت بهین جهش داتیس، تولیدکننده دستگاه‌های زیبایی و مشاوره سرمایه‌گذاری برای کلینیک‌های زیبایی است. او از سیستمی به نام پیکاپ سرمایه خبر می‌دهد که در آن با انجام مشاوره‌های لازم به کلینیک‌های زیبایی کمک می‌شود تا شرایط تسهیل‌شده‌تری برای راه‌اندازی مطب و کلینیک‌های زیبایی طی شود.

خسروی، مدیرعامل شرکت بهین جهش داتیس در نشستی خبری اظهار کرد: هلدینگ بهین جهش داتیس، عرضه‌کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی زیبایی و دستگاه‌های لیزر پزشکی تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان است که چندین سال تجربه در این زمینه داشته و جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات را به جامعه پزشکی ارائه می‌کند.
 وی افزود: ایده و طرح اولیه نزدیک به چهار سال است که آغاز و فرآیند آن اجرایی شده و در آن به افرادی که علاقه‌مند به راه‌اندازی کلینیک‌های زیبایی باشند مشاوره لازم داده شده و بازگشت سرمایه و درآمدزایی آن‌ها تضمین می‌شود.
خسروی عنوان کرد:‌ بر این اساس، شش‌ماه پس از راه‌اندازی باید حداقل ۱۰ درصد از سرمایه اولیه به کلینیک برگشته باشد ما به افرادی که کار مشاوره و مسیر سرمایه‌گذاری آنها را برعهده داریم تضمین می‌دهیم که اگر این موفقیت به دست نیاید شرکت هزینه انجام‌شده را به آنها عودت می دهد.
 وی در ادامه اظهار کرد: با مشتریان قراردادی ۱۸ ماهه برای مشاوره و سرمایه گذاری داده می‌شود و به آنها اطمینان داده می‌شود که کل سرمایه انجام شده به آنها بر خواهد گشت و در کمتر از یک سال، سرمایه اولیه آنها تامین می‌شود، این شیوه سرمایه گذاری منحصر به فرد در نوع خود است.
مدیرعامل شرکت بهین جهش داتیس عنوان کرد: ‌ایده تجهیز و مشاوره سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی کلینیک‌ها با استفاده از سیستم دیجیتال مارکتینگ بال و پر داده شده و مجموعه‌ای به نام وب زوم در قالب یک گروه تخصصی، تبلیغات کلینیک‌ها را انجام می‌دهند. در این سیستم، تضمین مشتریان مطب و کلینیک‌ها تا یکسال به عهده این شرکت است.
 وی در ادامه با بیان اینکه ۴۵۰ کلینیک در کل کشور با استفاده از تجهیزات و مشاوره شرکت ما راه‌اندازی شده‌اند ،اظهار کرد: استقبال خوبی از این طرح انجام شده و حتی در روستاهای دورافتاده  کشور نیز مشتریانی علاقه‌مند به استفاده از خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری ما بوده‌اند.
خسروی در ادامه از انواع پکیج های سرمایه گذاری خبر داد و افزود با سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیون تومان می توان نسبت به احداث کلینیک ها زیبایی در شهرهای کوچک اقدام کرد.
خسروی اظهارکرد: پکیج‌های سرمایه‌گذاری در جنوب و شمال شهر تهران با هم متفاوت است و از ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نوسان است.
 وی با بیان اینکه دستگاه‌ها به صورت اقساطی و در مدت زمان ۱۸ ماهه ارائه می شود، عنوان کرد: تکنولوژی تولید دستگاه‌های زیبایی در کشورتا پیش از این وجود نداشت اما ما موفق شدیم این دستگاه‌ها را در کشور به تولید برسانیم.
خسروی تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد از قطعات دستگاه‌های زیبایی که توسط شرکت بهین جهش داتیس تولید می‌شود داخلی و تنها ۲۰ درصد آن به واردات وابستگی دارد.
خسروی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های زیبایی ارائه‌شده توسط این شرکت برای انجام خدماتی مانند رفع موهای زائد،جوانسازی، زیبایی و لاغری کاربرد دارند. تمامی دستگاه‌ها از گارانتی و خدمات پس از فروش یک تا دوساله برخوردار بوده و در سال جدید میلادی ورژن دستگاهها تغییر کرده و مطابق با سیستم‌های روز جهان به‌روزرسانی می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهین جهش داتیس در ادامه از اشتغال‌زایی بالای این ایده کسب و کاری خبر داد و افزود: با این ایده کسب و کاری ۹۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده و با احتساب کلینیک‌های تجهیز شده برای ۵۰۰۰ نفر اشتغال زایی شده است.
وی اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های دولت، زمینه لازم برای جلوگیری از خروج ارز برای واردات دستگاه‌های مشابه دستگاه‌های زیبایی جلوگیری شود.
خسروی از صادرات دستگاه‌های تولید شده این شرکت به کشور ترکیه خبر داد و افزود: دستگاه‌های داتیس لیزر تولیدی این شرکت تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان است و کشورهایی که در همسایگی و مجاورت ما قرار دارند ظرفیت مناسبی برای صادرات تجهیزات و دستگاه‌های تولیدی زیبایی هستند.
وی در پایان عنوان کرد: با موفقیت کلینیک‌ها ده درصد از درآمد آنها به شرکت پرداخت می‌شود.