:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

بازار 31 میلیارد دلاری رزین های نایلونی تا 2028

مارکت واچ خبر داد: اندازه بازار جهانی رزین‌های نایلون در سال 2022 به ارزش 24230 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2028 به اندازه 31380 میلیون دلار با نرخ CAGR 4.4 درصد برسد. چین با سهمی حدود 30 درصد، بزرگترین بازار است و پس از آن اروپا و آمریکای شمالی با سهم کلی حدود 35 درصد قرار دارند.
کد خبر: ۱۹۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
اقتصادگردان- گزارش تحقیقات بازار رزین های نایلون نشان می دهد که نه تنها در سال های اخیر سهم بالایی از درآمد بازار محصولات پلیمری داشته بلکه انتظار می‌رود بازار جهانی رزین‌های نایلون بین سال‌های 2022 تا 2028 با نرخ قابل‌توجهی رشد کند. در سال 2022، بازار با نرخ ثابتی در حال رشد است و با پذیرش فزاینده تاکتیک‌ها توسط بازیگران کلیدی، پیش‌بینی می‌شود که بازار در افق پیش بینی شده افزایش یابد.
رزین نایلونی که به عنوان رزین پلی آمید نیز شناخته می شود، نوعی ترموپلاستیک مهندسی است که از آدیپونیتریل، هگزامتیلن دی آمین، اسید آدیپیک و غیره سنتز شده و به منظور تولید انواع محصولات برای مصارف صنعتی از قبیل روکش، محفظه موتور خودرو، عایق و روکش کابل، پلاستیک های الکتریکی و الکترونیکی، مواد محفظه الکتریکی، پلیمرهای عایق الکتریکی و ... استفاده می شود.