:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

بازاریابی بانک رفاه با دستگاه های POS

به منظور بررسی عملکرد و مسائل منطقه، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در رأس هیأتی متشکل از اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی این بانک، از اداره امور شعب و تمامی شعب استان چهار محال و بختیاری دیدن کرد
کد خبر: ۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵

خبراقتصادی:در این بازدیدها که در قالب 5 گروه کاری صورت گرفت، نظری مدیر عامل به همراه اعضای هیات مدیره از تمامی شعب استان بازدید و با همکاران گفت و گو کرد.
نظری در این بازدید ها جایگاه رؤسای شعب را بسیار مهم، حساس و پر مسئولیت توصیف کرد و اظهار داشت: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیر گذاری در تعالی بانک ایفا کند.
وی وصول مطالبات، بازاریابی و افزایش سهم بازار و بانکداری الکترونیک را از جمله مهم ترین وظایف رئیس شعبه دانست و بر حفظ منابع موجود تأکید کرد.
نظری در ادامه خواستار همکاری و تلاش مضاعف همه همکاران شعبه برای دستیابی به اهداف ترسیمی شد.
پس از بازدید های صورت گرفته از شعب، جلسه کارگروه بانک به منظور تصمیم گیری درخصوص مسائل و مشکلات موجود برگزار و رؤسای هر یک از گروه ها گزارش خود را ارائه کردند و تصمیمات لازم برای حل مسائل و مشکلات موجود اتخاذ شد.
اکبری دیگر عضو هیأت مدیره نیز طی سخنانی برجانمایی مطلوب شعب و جابه جایی برخی دیگر از شعب در سطح استان تأکید کرد و افزود: طی بازدید ها شاهد عملکرد مطلوب تمامی همکاران در شعب بودیم.
این عضو هیأت مدیره بر لزوم تغییر برخی تابلو های سردر شعب و اختصاص فضای مناسبی برای نگهداری اسناد تأکید کرده و ادامه داد: بازاریابی دستگاه های POS باید در اولویت برنامه های بازاریابی باشد.