:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
دبیر ستاد هفته دولت در گلستان تاکید کرد:

حذف تشریفات و اقدامات پُرهزینه در برنامه‌های هفته دولت

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان گلستان با اشاره به دستور استاندار گلستان مبنی بر لزوم رعایت حقوق عامه و لزوم صرفه جویی از درون دستگاههای دولتی، گفت: تمامی تشریفات و اقدامات پرهزینه باید از برنامه های هفته دولت حذف شود.
کد خبر: ۱۹۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
اقتصادگردان- فرهاد سمیعی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور استاندار و مدیران ارشد استانی برگزار شد با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی و جلسات متعدد مرتبط با بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: در ابلاغیه ارسالی به ادارات و نهادها، اهداف اقدامات در هفته دولت را به صورت کامل تشریح کرده ایم.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دولت در  با ۱۷ کمیته کار خود را آغاز کرده است، افزود: تشکیل چهار کارگروه ویژه در کنار برگزاری هفت نشست تخصصی با ۸۳ مصوبه از جمله اقدامات دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت در استان گلستان است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان گلستان با تاکید بر اینکه کمیته روابط عمومی و رسانه پیش از هفته دولت و با تشکیل قرارگاه خبری شهید همدانی شروع کرده است، خاطرنشان کرد: این افدام موجب شده تا زمینه برای دریافت مطالب و نکات مدنظر ما در هفته دولت در فضای مجازی و اذهان عمومی آماده تر باشد.

سمیعی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم قضاوت عادلانه ای از دولت در اذهان عمومی شکل بگیرد، ادامه داد: دستورالعمل اجرای برنامه های این هفته برای فرمانداران و مدیران محترم ارسال شده که سیاست های ایجابی و سلبی در دستورالعمل ارسالی وجود دارد.

وی بر لزوم انطباق پروژه ها با سند تحول استان و سندهای ۳۰ گانه بخشی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم که پروژه ها قائم به شخص نبوده و در معرفی این پروژه ها نیز بیش از دستگاه و مدیران، کلیت نظام مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان گلستان با بیان اینکه دستور رئیس محترم جمهور و استاندار گلستان رعایت حقوق مردم و کاهش هزینه های اجرایی در دولت و دستگاه‌های دولتی است، تصریح کرد: استاندار گلستان تاکید کرده اند هرگونه تشریفات زائد و اقدامات پرهزینه در مراسمات و برنامه های هفته گرامیداشت دولت حذف شود.