:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
طی ۱۷ سال اخیر یک نفر به تنهایی توانست دولت آمریکا را تعطیل کند

سیلویا بورول زنی که آمریکا را به حالت نیمه تعطیل در آورد +تصاویر

سیلویا بورول متولد 1344 برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ وارد سازمان مدیریت و بودجه شد و تا سال ۲۰۰۱ به عنوان معاون مدیر این سازمان مشغول کار بود
کد خبر: ۱۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹

اوباما در کنار بورول رییس بودجه آمریکا


خبراقتصادی:
 طی ۱۷ سال اخیر یک نفر به تنهایی توانست دولت آمریکا را تعطیل کند. این فرد یک نماینده کنگره نبود بلکه زنی با نام سیلویا بورول بود که مدیر جدید سازمان مدیریت و بودجه به شمار می‌رود و با ارسال یک نامه فرآیند تعطیلی پارک‌های ملی، مراکز نمایشگاهی و بخش‌های دیگری را رقم زد.

 سیلویا بورول ( متولد ژوئن سال 1965 ) مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید است. پیش از این رئیس اداره طرح و برنامه بنیاد بیل و ملیندا گیتس بوده است.بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، برنامه خود را بر روی مبارزه با فقر در جهان از طریق توسعه، کشاورزی خدمات مالی برای فقرا، و کتابخانه های جهانی متمرکز شده است. متولد و بزرگ شده در هینتون ، ویرجینیا غربی ، به یک خانواده یونانی آمریکایی ،پدر او یک عینک ساز بازنشسته که قبلا شهردار هینتون بود. بورول ۴۷ ساله هرچند در شغل جدید خود تنها سابقه‌ای ۶ ماهه دارد اما سه سال سابقه معاونت در سازمان مدیریت و بودجه را دارد. از آن زمان به بعد وی در چندین پست ارشد سابقه مدیریت داشته و در انجام کارهای خیریه نیز فعال است. آغاز فعالیت وی به سال ۱۹۹۲ و پس از انتخاب کلینتون به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مربوط می‌شود.



وی برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ وارد سازمان مدیریت و بودجه شد و تا سال ۲۰۰۱ به عنوان معاون مدیر این سازمان مشغول کار بود. وی دومین زنی است که به سمت مدیریت این سازمان برگزیده شده است. البته انتخاب وی انتقاداتی را نیز از جانب افرادی که نگران ارتباط وی با وال‌مارت بودند به همراه داشت. به اعتقاد این افراد مشکلات وال مارت درباره رعایت حقوق کارگران می‌توانست در نحوه مدیریت وی تاثیرگذار باشد.

آخرین تعطیلی دولت آمریکا از ۱۶ دسامبر سال ۱۹۹۵ تا ششم ژانویه سال ۱۹۹۶ روی داد و حاصل اختلاف بودجه میان بیل کلینتون، رییس جمهور دموکرات و جمهوریخواهان کنگره به رهبری نیوت گینگریچ بود.


سیلویا متیوز بورول، رئیس بنیاد والمارت، رییس بودجۀ دولت اوباما

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
1
این زن نیاز به ارشاد دارد .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
1
کارش فوق العاده درسته