:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

برتری پارس خودرو در جلب رضایت مشتریان, پارس تندر رتبه اول گروه قیمتی B

شرکت پارس خودرو با تولید محصولات با کیفیت رضایت بالای مشتریان را در آخرین نظرسنجی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به خود اختصاص دادحضور خودروی پارس تندر در رتبه اول گروه قیمتی B رضایت بالا و برتری پارس تندر را به عنوان محصول جدید این شرکت نشان می دهد
کد خبر: ۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از خودروهای سواری موجود در کشور بر اساس قیمت به شش دسته A تا F (زیر 20 میلیون، 20تا 40، 40 تا 60، 60 تا 80، 80 تا 100 و بالای 100 میلیون) تقسیم بندی شدند که رتبه های اول گروه های قیمتی B، C و D به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو اختصاص دارد.
بنابراین گزارش حضور خودروی پارس تندر در رتبه اول گروه قیمتی B رضایت بالا و برتری پارس تندر را به عنوان محصول جدید این شرکت نشان می دهد.
همچنین خودروی مگان 1600 در رتبه اول گروه قیمتی C و خودروی مگان 2000 در رتبه اول گروه قیمتی D با اختلاف خیلی زیاد نسبت به خودرو دوم این جدول قرار دارد.
گفتنی است؛ بهره مندی از مدیران توانمند و استفاده از نیروهای انسانی متخصص و آموزش دیده و بهره گیری از تکنولوژی به روز و رباتیک درخطوط تولید این شرکت در بالا بودن کیفیت محصولات پارس خودرو و برتری آن در رضایت مندی مشتریان موثر بوده است.