:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

کدام بانک در پرداخت تسهیلات خرد پیشرو است؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه را بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات خرد معرفی کرد.
کد خبر: ۱۹۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
اقتصادگردان- سید احسان خاندوزی در مراسم رونمایی از سیستم یکپارچه بانکی و برنامه تحول راهبردی بانک سپه اظهارداشت: سیاستگذاران کشور در دو سال گذشته وظیفه مهمی بر دوش بانک سپه قرار دادند و امروز شاهد هستیم که این بانک در ایفای نقش خود موفق بود .
موضوع ادغام بانک‌ها در زمانه خود نگرانی‌هایی درخصوص اجرای مصوبه را به همراه داشت و امروز شاهد هستیم سیستم یکپارچه بانکداری با اتفاق فناورانه اتفاق افتاد و این جای تقدیر دارد.

وزیر امور اقتصادی در پایان اعلام کرد که بانک سپه در پرداخت تسهیلات خرد پیشرو بوده است.

در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه مدیرعامل بانک سپه از سیستم یکپارچه بانکی و برنامه تحول راهبردی بانک سپه رونمایی کرد.

به گفته مدیرعامل بانک سپه این سیستم برای ارایه خدمات به مشتریان در قالب روشی واحد است و در واقع ارایه خدمات به صورت یکپارچه پس ادغام بانک‌ها ست تا تناقضی ایجاد نشود.

بدهکاران بانکی برای تسویه بدهی مراجعه می‌کنند
مدیرعامل بانک سپه گفت: پس از انتشار لیست بدهکاران بانکی و مذاکره با دو گروه اصلی، افراد برای تسویه مراجعه می‌کنند.
آیت ابراهیمی در حاشیه مراسم رونمایی از سیستم یکپارچه بانکی و تحول راهبردی بانک سپه در خصوص پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن گفت: سال گذشته ۳۵ درصد تسهیلات خرد بدون ضامن توسط بانک سپه انجام شد و در دو ماه گذشته نیز روند پرداخت تسهیلات ادامه داشت.  سال گذشته ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک سپه پرداخت شد. امسال در نظر داریم ۲ هزار میلیارد تومان از دارایی بانک را واگذار کنیم و در سه ماهه نخست سال پیش‌بینی شده ۱۲ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان از دارایی بانک واگذار شود.سیستم اعتبارسنجی ایرانیان در سیستم بانکی کشور اجرا می‌شود و این شاخص خوبی است اما برخی افراد در آن سیستم سابقه‌ای ندارند. باید مفاهیم اعتبارسنجی در کشور توسعه یابد و سیستم‌های بانکی به این سامانه ها اعتماد کنند و بعد از دستورالعمل های تسهیل گری در پرداخت تسهیلات و بهبود رابطه بانک و مردم بود که اعتبارسنجی و مقولاتی از این دست اهمیت یافت.