:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا;

درخواست ها برای ثبت نام رنوکولیوس جدید در پارس خودرو ادامه دارد

حسن فروزان مهرمدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا از درخواست های مکرر مشتریان جهت ثبت نام خودرو کولیوس جدید خبرداد,با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصول و شرایط فروش مناسب آن استقبال مشتریان از پیش فروش خودرو کولیوس در نوع خود کم نظیر است
کد خبر: ۱۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴



خبراقتصادی: به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر افزود: با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصول  و شرایط فروش مناسب آن، استقبال مشتریان از پیش فروش خودرو کولیوس در نوع خود کم نظیر است.

وی تاکید کرد: برهمین اساس و به جهت جلب و ارتقاء رضایت مشتریان گرامی، زمینه پیش فروش و تکمیل ظرفیت این محصول برای نوبت های آتی فراهم شده که در آینده ای نزدیک به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
1
4
باسلام میشه مسئولین پارس خودرو اعلام بفرمایند ثبت نام اولیه این خودرو به موجب کدام اطلاعیه و فراخوان صورت گرفته که هیچکس خبردار نشده ؟؟ در صورتی که این اقدام بدون نشرعمومی صورت گرفته باشد لازم است رسانه های محترم پیگیری فرموده تا مراجع قانونی برخورد لازم را انجام دهند با تشکر
جعفر
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
آقای فردین خان تا حال خودرو خواران بگوشت نخورده است. عده ای زمین خوار هستند که زمین را میخورند ولی ببین اینا کی هستند که خودروها را میخورند.ونا گفته نماند که آهن خوار هم داریم.