:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
فرخی:

حذف ارز ترجیحی باید همراه با استراتژی برای تامین کالاهای اساسی باشد

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حذف ارز ترجیحی در این شرایط بسیار مشکل بوده و اگر استراتژی درستی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم، با مشکل مواجه می شویم.
کد خبر: ۱۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
اقتصادگردان- رسول فرخی میکال در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود بیان کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گیلان هستیم، با توجه به اینکه در طول بیش از ۴۰ سال گذشته اعتبارات مناسبی به استان گیلان تخصیص داده نشده و بودجه مردم استان گیلان همواره استانی محاسبه شده، اما هزینه های مردم ملی است، انتظار مردم منطقه این است که به این موضوع توجه کرده و همچنین برای مشکلات بزرگ استان از جمله پسماند، راه های اصلی و روستایی و وضعیت اراضی کشاورزی چاره اندیشی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حذف ارز ترجیحی در این شرایط بسیار مشکل بوده و اگر استراتژی درستی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم، با مشکل مواجه می شویم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه باید ساماندهی حقوق کارکنان دولتی، قراردادی و خرید خدمتی در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: جاده های حوزه انتخابیه بنده پس از گذشت ۲۰ سال تکمیل نشده که باید مورد توجه قرار گیرد.