:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
با موافقت تمامی هیات مدیره

هاشم یکه زارع رسما پشت فرمان ایرات خودرو نشست

بعد از اینکه روزگذشته برخی سایت های خبری از قطعی شدن مدیرعاملی هاشم یکه زارع در ایران خودرو خبر داده بودندبعد از کش و قوس های فراوان هاشم یکه زارع به سمت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد
کد خبر: ۱۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶

خبراقتصادی:بعد از اینکه روزگذشته برخی سایت های خبری از قطعی شدن مدیرعاملی هاشم یکه زارع در ایران خودرو خبر داده بودند. صبح امروز و در جاسه هیات مدیره این شرکت یکه زارع به طور رسمی به سمت مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد. یکه زارع متولد 1335 است و 28 مهر 88 با حکم نجم الدین به سمت مدیرعاملی ایران خودرو دیزل منصوب شده بود.

وی فعالیت خود در پست های مدیریتی در حوزه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را، از سال 61 با عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت صنایع ماشین های چوب آغاز کرد. 
عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت طراحی مهندسی تکنوتار به مدت پنج سال، عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت سایپا دیزل به مدت 12 سال، عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت پارس خودرو به مدت پنج سال، مشاور عالی در گروه خودروسازی سایپا و مشاور ارشد شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، از جمله سوابق مدیریتی "هاشم یکه زارع" است. 

وی همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت های محور خودرو، شهاب خودرو، موتورسازان، سایپا دیزل، مگاموتور، سازه گستر، پارس الکتریک و ایران خودرو و مشاور خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را نیز بر عهده داشته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
پارس خودرو بعد از آقای نیکدل تمام مدیر عاملهایش 3 سال بیشتر نمانده اند و در 8 سال دولت 9 و 10ام هم 5 مدیر عامل عوض شده است؛ امیری به بذرپاش، مسیح تفرشی، ملک، مدنی، صمدی مله و این هم آقامحمدی. موضوع مدیر عاملی ایشان در پارس خودرو صحت ندارد. سایت parskhodro.ir را ببینید فهرست تمام مدیرعاملان قبلی را گذاشته است.