:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در همایش بانکداری شهریور 1392

عکس های زیر عکس های ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی دولت یازدهم در همایش بانکداری در شهریور 1392 است . سیف در شهریور 1392 به سمت رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
خبراقتصادی: در میزگرد پایانی بیست و چهارمین همایش بانکداری در 13 شهریور 1392 پنج رئیس کل بانک مرکزی در سال های 1365 تا 1392 حضور یافتند و نظر خود را در مورد عملکرد بانک مرکزی و چشم انداز اقتصاد ایران مطرح کردند.
عکس های زیر عکس های ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در دولت روحانی دولت یازدهم است که در شهریور 1392 به سمت رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شده است.


































































نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
2
بسمه تعالی
انشاءاله با انتخاب آقای ولی اله سیف راه تقسیط وامهای مسکن مهر و برگشت آن به دولت توسط بانک های عامل تسهیل شود و بانک ها ایرادی های بیجا را کنار بگذارند تا هرچه زودتر این پولهای سرگردان به دولت برگشت داده شود.
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
2
اميدواريم با درايت آقاي سيف 2 اتفاق مهم در سيستم بانكي رخ دهد :
1 _ دستگاههاي نظارتي داخلي بانكها نظير ادارات بازرسي و ادارات حراست از مديريت بانكها مستقل شوند نه اينكه روسا و مسئولين اين ادارات از سوي هيات عامل بانكها منصوب شوند و انتصابات و اضافه كار و پاداشتهاي آنها بنا به نظر مديران ارشد هر بانك پرداخت گردد و بعد از آنها بخواهيم تخلف مديران را گزارش و مورد رسيدگي قرار دهند.
2 _ فرايند انجام امور در بانك خصوصا" در مشاغل كارشناسي بصورت تخصصي دنبال گردد كه اين امر در زمان تصدي مديريت عاملي جناب سيف در بانك ملي اتفاق افتاد و كارشناسان بسيار خبره اي در زمان مديريت ايشان با مدارك دانشگاهي در شاخه هاي مختلف از قبيل اقتصادي فني مالي ارزي حقوقي و .... آموزشات لازم را ديده و وارد عرصه كار شدند ولي پس از رفتن ايشان از بانك ملي و روي كار آمدن مديران بعدي بدون هيچ دليل منطقي اين رويه از ميان برداشته شده و با اجراي دوره هاي يك ماهه تحت عنوان كارشناسان اعتباري تمام تخصصها در رشته هاي گوناگون از ميان برداشته شده و يك فرد به تنهايي در خصوص تمام علوم دانشگاهي از فبيل امور مهندسي فني حسابداري مالي و اقتصاد نظر ميدهد كه متاسفانه اين امر در ايجاد مطالبات معوق بانك طي چند ساله اخير تاثير زيادي داشته است .