:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
در مرکز مطالعات دانشگاه صنعتي شريف

برگزاري همايش استراتژي­هاي سرمايه ­گذاري در مسكن,طلا و ارز و بازار سرمايه

افزايش پيچيدگي­هاي دنياي تجارت، تلاش افراد و سازمان­ها براي دستيابي به مزاياي رقابتي و بسياري از عوامل ديگر،اهميت تحليل بازارهاي مهم را جهت سرمايه­ گذاري در سال 1392 ضروري مي ­نمايد دکتر عبده تبريزي بعنوان دبير همايش راهبري برنامه را برعهده دارند و سعي خواهد شد پيش­بيني بازدهي انواع فرصت­هاي سرمايه­گذاري در بازارهاي مسکن، طلا، ارز و سرمايه ارائه شود
کد خبر: ۱۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷

خبراقتصادی:به گزارش گروه مالي و سرمايه گذاري مركز مطالعات و تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف, افزايش پيچيدگي­هاي دنياي تجارت، تلاش افراد و سازمان­ها براي دستيابي به مزاياي رقابتي و بسياري از عوامل ديگر، اهميت تحليل بازارهاي مهم را جهت سرمايه­ گذاري در سال 1392 ضروري مي ­نمايد.

در همين راستا مرکز مطالعات دانشگاه صنعتي شريف در نظر دارد با توجه به تحولات سياسي کشور، چهارمين همايش «استراتژي­هاي سرمايه ­گذاري» را در 21 شهريورماه سال جاري برگزار نمايد. در اين همايش يك ‌روزه، سه پانل تخصصي با عناوين «سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و ساختمان»، «بررسي تحولات بازار طلا و ارز» و «سرمايه‌گذاري در بازار سرمايه» برگزار مي‌شود و شركت‌كنندگان تلاش خواهند كرد تا استراتژي سرمايه‌گذاري خود را تدوين كنند.




دکتر عبده تبريزي بعنوان دبير همايش راهبري برنامه را برعهده دارند و سعي خواهد شد با مقايسه، تحليل و بررسي آخرين تحولات، پيش­بيني بازدهي انواع فرصت­هاي سرمايه­گذاري در بازارهاي مسکن، طلا، ارز و سرمايه ارائه شود.

 از جمله اعضاي پانل‏ها آقايان حسين عبده تبريزي، امير رضا حسني، محمد جمالي، هادي کوزه چي، علي سرزعيم، علي محمدي و سياوش صبور مي­باشند.


به گزارش گروه مالي و سرمايه گذاري مركز مطالعات و تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف علاقمندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 66086771 تماس و يا به سايت اينترنتي مركز به آدرس www.irfinance.ir مراجعه كنند