:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

طرح طلایی پاداشهای طلایی,کارگزاری بانک سامان

با استقبال از طرح پیشین باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان،در گامی دیگر در راستای آشنایی مشتریان عزیز با معاملات آتی سکه و ترغیب مشتریان معاملات آتی سکه برای استفاده از خدمات واحد آتی سکه کارگزاری بانک سامان طرح ویژه آتی سکه را آغاز نموده است
کد خبر: ۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰
طرح طلایی، پاداشهای طلایی

خبراقتصادی:به گزارش سایت طلا، پس از مصوبه هیئت مدیره بورس کالای ایران، صدور کد معاملات آتی سکه طلا، الزام متقاضیان اخذ کد به گذراندن دوره آموزشی مورد تایید بورس می باشد.

در همین راستا کارگزاری بانک سامان برای کمک و ترغیب مشتریان معاملات آتی سکه تمهیدات مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

در پاسخ به استقبال بی نظیر از طرح پیشین باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان، این بار در گامی دیگر در راستای آشنایی مشتریان عزیز با معاملات آتی سکه و ترغیب مشتریان معاملات آتی سکه برای استفاده از خدمات واحد آتی سکه کارگزاری بانک سامان طرح ویژه آتی سکه را آغاز نموده است .

براساس این گزارش، در این طرح مشتریانی که کد معاملاتی آتی سکه خود را نزد کارگزاری بانک سامان دریافت می کنند می توانند بر اساس امتیازی که در نتیجه معاملات آتی خود کسب می نمایند از جوایز طلایی باشگاه علاوه بر پاداشهای عمومی باشگاه مشتریان بهره مند شوند.

سکه طلا ، نیم سکه ، ربع سکه، سکه یک گرمی، سکه پارسیان، یک ترم کلاس رایگان تحلیل تکنیکال و بنیادی ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین عکاسی ، موبایل و ده ها پاداش دیگر تنها بخشی از جوایز ویژه این طرح است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 4-88648953 تماس حاصل گرفته و یا به لینک زیر مراجعه نمایند: