:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
ضرورت هماهنگی سیاست‌های پولی و مالی و آثار آن بر اقتصاد کشور

برگزاری بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی در موسسه آموزش عالی بانکداری

بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی امسال با موضوع سیاست های پولی و مالی، ضرورت هماهنگی و آثار آن بر اقتصاد کشور برگزار می شود همایش‌ بانکداری اسلامی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 12‌و 13 شهریورماه 92 در مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸

خبراقتصادی: این همایش  امسال در حالی برگزار می شود که موضوع ایجاد ثبات و آرامش در بازار پولی و مالی کشور براساس ایجاد ثبات در بازار ارز مورد توجه ویژه مسئولان اقتصادی کشور است. 

این گزارش حاکی است، در کنار برپایی این همایش کارگاه های آموزش کاشف و امنیت شبکه الکترونیک بانکی و مدیریت ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی با حضور صاحب نظران این موضوع برگزار می شود. 

گفتنی است، این همایش همه ساله با حضور جمعی از مسئولان اقتصادی کشور و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری در موسسه آموزش عالی بانکداری بانک مرکزی برگزار می شود.

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی فردا آغاز به کار می‌کند

بیست‌و‌چهارمین همایش بانکداری اسلامی ۱۲ و ۱۳ شهریور در موسسه عالی بانکداری در تهران آغاز به کار می‌کند بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی فردا آغاز به کار می‌کند بیست‌و‌چهارمین همایش‌ بانکداری اسلامی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 12‌و 13 شهریورماه 92 با موضوع «‌سیاست‌های پولی و مالی، ضرورت هماهنگی و آثار آن بر اقتصاد کشور»‌ در مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران در تهران برگزار می‌شود.

این همایش  امسال در حالی برگزار می شود که موضوع ایجاد ثبات و آرامش در بازار پولی و مالی کشور براساس ایجاد ثبات در بازار ارز مورد توجه ویژه مسئولان اقتصادی کشور است. 

این گزارش حاکی است، در کنار برپایی این همایش کارگاه های آموزش کاشف و امنیت شبکه الکترونیک بانکی و مدیریت ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی با حضور صاحب نظران این موضوع برگزار می شود. 

گفتنی است، این همایش همه ساله با حضور جمعی از مسئولان اقتصادی کشور و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری در موسسه آموزش عالی بانکداری بانک مرکزی برگزار می شود.سیاست‌های پولی و مالی، ضرورت هماهنگی و آثار آن بر اقتصاد کشور»‌ در مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران در تهران برگزار می‌شود.

در این‌ همایش ‌دو روزه به‌ محورهای‌‌‌ «‌بررسی روند آثار سیاست‌های پولی ‌و ‌مالی ‌بر ‌بخش‌های مختلف اقتصاد کشور»، «‌ارزیابی عملکرد سیاست‌های پولی ‌و مالی در سه دهه اخیر»،«‌بررسی آسیب‌های ‌اقتصادی ناشی‌از عدم هماهنگی ‌سیاست‌های ‌پولی ‌و ‌مالی» ‌‌و «‌اثر تحریم‌های اقتصادی بر سیاست‌های پولی و مالی» پرداخته خواهد شد.

در کنار‌ همایش، ‌کارگاه‌های آموزشی«کاشف و امنیت شبکه الکترونیک بانکی» ،«کلیات طرح تحول بنیادین نظام بانکی» و«مدیریت‌ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی» با حضور صاحب نظران بانکی برگزار می‌شود.

همچنین، ‌در‌ جریان‌ برگزاری ‌همایش، ‌نمایشگاه ‌تجهیزات ‌بانکداری ‌الکترونیک ‌با‌ حضور‌ بانک‌های تجاری دایر خواهد بود.