:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اعلام كرد:

جهت دهي به صادرات از طريق فضاي مجازي

رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم گفت : براي اولين بار در سطح كشور اين سازمان اقدام به معرفي محصولات صادر كنندگان و توليد كنندگان علاقمند به صادرات كرده است.
کد خبر: ۱۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۴

خبراقتصادی:يونس عالي پور اين اقدام را در جهت توسعه صادرات غير نفتي و باعث ايجاد تحولي در فضاي مجازي براي معرفي محصولات و توليدات استاني در عرصه هاي بين المللي عنوان كرد . 

وي به كار گيري شيوه هاي نوين شناسايي بازار و معرفي محصولات از طريق كانالهاي الكترونيكي بازاريابي را يكي از مكانيزم هاي حضور در بازارهاي بين المللي و افزايش صادرات استان برشمرد و اضافه كرد : : الحمدا... صادرات محصولات توليدي استان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بيش از 36 درصد رشد داشته است. 

وي تصريح كرد: مشخصات بيش از 100 توليد كننده و صادر كننده در سايت www.Tradekey.com  ثبت گرديده است كه باعث خواهد شد مشتريان محصولات توليدي استان از نقاط مختلف دنيا بتوانند به اطلاعات اين توليد كنندگان دسترسي داشته باشند.  

به گزارش شاتا، عالي پور استفاده از فن آوري هاي جديد را در جهت بسط و گسترش روابط مفيد تجاري و فرا منطقه اي بسيار كم هزينه تر از روش هاي سنتي متداول دانست و ابراز نمود: همگام سازي روند تجاري با روشهاي جديد بازاريابي از اتلاف منابع و زمان در عصر كنوني جلوگيري خواهد. 

وي برعضويت كليه توليد كنندگان و صادر كنندگان در سايت هاي بين المللي تاكيد كرد  و اظهار داشت: اين اقدام مي تواند جريان مطلوبي از اطلاعات كالاها، خدمات، تجارب و جذب اعتبار براي توليد كنندگان و تجار ايجاد نمايد و از طرفي دسترسي مشتريان به بازار و محصول را سرعت دهد.