:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاکید کرد:

لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بر لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
اقتصادگردان- حسین سلاحورزی امروز در رویداد لذت چالش که در اتاق بازرگانی لرستان بصورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: پلتفرم‌ها و کسب وکارهای نوآوری کماکان در کشور و استان‌هایی مانند لرستان با چالش‌هایی روبرو هستند که بخشی از آنها به حوزه قوانین و برخی ناشی از معضلات حوزه تامین مالی برای این کسب و کارهاست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان ادامه داد: موضوع بازار و دسترسی به بازار نیز بخشی از چالش های این کسب و کارهاست.

سلاحورزی اضافه کرد: شناخت شبکه ارتباطی و سینرژی اجزای اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در استان بسیار مهم است و برگزاری‌چنین رویدادهایی منجر به فراهم‌سازی شرایط برای هم‌افزایی بین این کسب وکارهای می‌شود.

سلاح‌ورزی یادآور شد: بسیاری از کشورهایی که در حوزه حمایت از کسب و کارها پیشقدم هستند جهت ایجاد سینرژی بین اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری برگزاری چنین رویدادهای مشابه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برگزاری این چالش اقدام ابتدایی در جهت ایجاد ارتباط و شبکه بین کسب و کارها نوآورانه استان است و ما هم با اشتیاق و در حد امکان حمایت و همراهی می‌کنیم.