:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
آقاجانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان خبر داد

رشد 6.7 درصدی تولید فولاد هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به دستیابی رکورد تولید ماهانه 91 هزار و 402 تن تختال در مردادماه که 5762تن بیش از برنامه است، گفت: در ماه قبل این مقدار 85 هزار و 640 تن بوده و حاکی از رشد 6.7 درصدی در تولید است.
کد خبر: ۱۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

خبراقتصادی:مهندس مرتضی آقاجانی با اعلام این خبر افزود: در پنج ماه گذشته به رغم تحریم‌ها و کمبود مواد اولیه، توانستیم با تولید بیش از 422 هزار و 810 تن تختال علاوه بر دستیابی به اهداف برنامه تولید، بالاترین رکورد تولید ماهانه کارخانه را به دست آوردیم که در مدت مشابه سال گذشته 178 هزار و 27 تن تختال تولید شد و رشد 5137.5 درصدی را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: درحال حاضر تولید محصول تختال این شرکت از مرز سه میلیون و 439 هزار و 299 تن و یک میلیون و 160 هزار 702 تن آهن اسفنجی از بدو بهره‌برداری تاکنون عبور کرده است.

آقاجانی رکورد ذوب تخلیه شده از کوره‌ها در مردادماه را 844 ذوب و تعداد ذوب ریخته‌گری شده را 846 ذوب اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان تصریح کرد: این موفقیت‌ها در ماه مبارک رمضان و اوج آب و هوای گرم و شرجی، حاصل همدلی، باور یکدیگر و برنامه‌ریزی و تلاش صادقانه در فولاد هرمزگان، موجب دستیابی به ظرفیت اسمی فراتر از انتظار شد.

وی با بیان اهمیت تامین مواداولیه بخصوص گندله، عنوان کرد: تامین‌کنندگان مواد اولیه نیز باید خود را شریک در تولید بدانند و حیات خود را مرتبط با حیات فولاد کشور و صنعت حمل و نقل بدانند.

براساس این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان بعنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور دارای ظرفیت تولید 1.5میلیون تن تختال در سال را دارد.