:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
در دیدار نماینده ساری با وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد

درخواست تجهیز ناوگان کشاورزی استان مازندران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از دیدار با وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: باید تسهیلات بانکی برای تهیه ادوات کشاورزی (تراکتور، کمباین و....) انجام شود.
کد خبر: ۱۷۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
اقتصادگردان- علی بابایی کارنامی در مطلبی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از دیدار با وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و مهمترین موضوعات مطرح شده در این دیدار را به این شرح اعلام کرد: تامین اعتبار لازم برای زهکشی زمین های شالیزارها، تجهیز ناوگان کشاورزی استان مازندران بویژه ساری و میاندورود، درخواست تامین اعتبار برای سردهنه ها و آب بندان های ساری و میاندورود، درخواست افزایش خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان مازندران که ۱۵۰ میلیارد برای تخصیص اعتبار درخواست شده بود و باید تسهیلات بانکی برای تهیه ادوات کشاورزی (تراکتور، کمباین و...) انجام شود.

وی افزود: در این نشست با وزیر محترم جهاد کشاورزی به بررسی مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ پرداخته شد و پیگیری جهت رد دیون دولت به چوب و کاغذ و تامین فراورده های چوبی و مواد اولیه چوب و کاغذ مازندران انجام شد. همچنین درخواست استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل های استان شمالی برای کارخانه چوب و کاغذ مازندران و نکاچوب نیز مطرح شد.

بابایی کارنامی عنوان کرد: همچنین پیگیر رفع مشکلات بعضی از واحدهای تولیدی و مطالبات آنان از وزیر جهاد کشاورزی شد. در پایان نیز قول مساعد از وزیر جهاد کشاورزی گرفته شد تا به استان مازندران که مهد کشاورزی کشور است توجه ویژه ای شود.

همچنین بابایی کارنامی از دیدار با مویدی معاونت ترویج وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: در این دیدار درخواست امکانات و تجهیزات لازم برای مراکز خدمات و توسعه کشاورزی استان به ویژه شهرستان ساری بخش چهاردانگه، دودانگه، فرح آباد، رودپی شمالی و جنوبی و شهرستان میاندورود بخش گهرباران مورد بحث قرار گرفت. همچنین حمایت از مروجان و نیروهای انسانی مورد نیاز مطرح شد.