:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک صادرات و کمیته امداد

بانک صادرات ايران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای به منظور توانمندسازی محرومین با محوریت اشتغال و بهره گيري از جذب منابع قرض‌الحسنه خیرین با افتتاح حساب قرض‌الحسنه ابرار به امضا رساندند.
کد خبر: ۱۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
خبراقتصادی: به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران  در اين جلسه‌ای که با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل اين بانک و انواری سرپرست و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مجتمع اداری فرهنگی ولایت برگزار شد،  پیشرو طي سخناني ضمن تأکید بر اعطای تسهیلات خرد و تأمین نیازهای ضروری اقشار نیازمند گفت: بانک صادرات ایران با توجه به تعداد شعب و گستره جغرافیایی که دارد، همواره خدمت به اقشار نیازمند را در دستور کار قرار داده و این موضوع را مایه افتخار و مباهات خود می‌داند.
وی افزود: پرداخت این تسهیلات با رویکرد بانکداری اسلامی و اهداف نظام اسلامی نیز مطابق است. بنابراین امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه این تسهیلات با حداقل شرایط ممکن به اقشار نیازمند پرداخت شود و همکاران ما نیز در برکات این کار سهیم باشند.
انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این جلسه ایجاد نشاط و شکل‌گیری جریان سلامت در خانواده‌های نیازمند را از آثار تسهیلات اشتغال‌زایی عنوان کرد و با اشاره به تفاهم نامه‌ای که با بانک صادرات امضا شده است اظهار امیدواری نمود از حداکثر امکانات بانك برای رفع مشکلات اقشار نیازمند استفاده گردد.
وی در پایان از مدیریت و کارکنان بانک صادرات ایران که مشتاقانه قدم در این عرصه گذاشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.
شايان ذکر است اين بانک پرداخت تسهيلات خرد و حمايت از اقشار کم درآمد را در دستور کار قرار داده  و طي سال گذشته علاوه بر پرداخت تسهيلات خود اشتغالي به مدد جويان کميته امداد پرداخت تسهيلات قرض الحسنه درمان را نيز در اولويت قرار داده و در سال گذشته 108 ميليارد ريال به بيماران نيازمند پرداخت کرده است.