:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

افتتاح مکان جدید شعبه آیت‌الله کاشانی الشتر

مکان جدید شعبه آیت‌الله کاشانی الشتر با حضور محسن پدرام رئیس هیأت مدیره، حسن تلیکانی عضو هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک مهر ایران افتتاح شد.
کد خبر: ۱۷۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پدرام در مراسم افتتاح این شعبه ضمن اشاره به عملکرد رضایت‌بخش شعبه، مکان جدید شعبه را در شأن مشتریان بانک دانسته و گفت: مشتریان بانک مهر ایران، لایق بهترین خدمات در بهترین شرایط ممکن هستند و همواره تلاش مدیران و کارکنان این بانک جهت ایجاد محیطی آراسته و آرام است تا زمانی که مشتریان در بانک هستند، احساس خستگی نکنند.
رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران در ادامه گفت: گستردگی نیازها و خواسته‌های مشتریان همواره زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت بانک بوده و ما خود را موظف می‌دانیم با تلاش روزافزون، در راستای رضایت مشتریان گام برداریم.
پدرام با تأکید بر اهمیت جلب رضایت مشتری و تأثیر آن بر جذب مناب، اظهار کرد: توسعه خدمات تسهیلاتی بانک منوط به جذب منابع مالی جدید است و هر چقدر منابع بیشتری در بانک جذب شود، خدمت‌رسانی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.
تلیکانی نیز با اشاره به استقبال مردم از خدمات بانک مهر ایران گفت: بانک مهر ایران دیگر بانک ناشناخته ۱۴سال پیش نیست و اکنون یک بانک بزرگ است. خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته علاوه بر تسهیل در امور بانکی مشتریان، سبد محصولات بانک و شیوه‌های ارائه خدمت، بهینه شده و با توجه به نوآوری‌های منحصر به فرد بانک مهر ایران، در حال حاضر یک بانک پیشرو هستیم.
وی افزود: شناسایی نیاز مشتریان و تسریع در ارائه خدمات متبوع به ایشان، جز از طریق تسلط همکاران به خدمات نوین بانک و تطبیق آن با نیازهای مشتریان امکان‌پذیر نیست.
در این مراسم یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک نیز دو اصل مشتری‌مداری و تلاش برای هدف را مهم‌ترین خواسته مدیران ارشد بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود با امکاناتی که در اختیار همکاران قرار داده شده، خدمت‌رسانی به مشتریان به بهترین نحو انجام گیرد و با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر همکاران، بانک در مسیر اعتلا و پیشرفت روزافزون پیش برود.