:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
جریان سرمایه گذاری در بازار

بازگشت سرمایه های عمومی به بازار سرمایه با تغییر و تحول دولت

در سایه تغییر و تحول دولت بازارهای موازی از جمله بازار املاک و مستغلات، طلا و ارز با رکود مواجه شده و نقدینگی موجود در کشور به بازار سهام روی آورده است قرار گیری بازار سرمایه بر محور برنامه های اقتصادی موجب جلب سرمایه های عمومی به بازار سرمایه می شود و آینده روشن بازار سرمایه را رقم خواهد زد
کد خبر: ۱۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰



خبراقتصادی:همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، جهت گیری ها در دولت جدید را برای بازار سرمایه امید بخش و اطمینان آفرین ارزیابی کرد و گفت: قرار گیری بازار سرمایه بر محور برنامه های اقتصادی موجب جلب سرمایه های عمومی به بازار سرمایه می شود و آینده روشن بازار سرمایه را رقم خواهد زد.

وی در خصوص جایگاه بخش خصوصی در کابینه دولت جدید  ابراز امیدواری کرد و افزود: گزینش کابینه دولت جدید از میان فعالان بخش خصوصی همگام با تاکید بر اجرای اصل 44، نوید بخش توجه ویژه دولت به بخش خصوصی و به تبع بهبود وضعیت بازار بورس است.


دارابی با تاکید بر تمرکز دولت جدید بر توسعه اقتصادی، بخش خصوصی، بورس و بانک ها ادامه داد: در سایه تغییر و تحول دولت بازارهای موازی از جمله بازار املاک و مستغلات، طلا و ارز و ... با رکود مواجه شده و نقدینگی موجود در کشور به بازار سهام روی آورده است.

وی اظهار داشت: جریان سرمایه گذاری در بازار سرمایه سدی مقابل سفته بازی و در نهایت خرید و فروش کالاهایی شده که نفعی برای اقتصاد کشور ندارد و امیدواریم که باعرضه شرکت های جدید و تقویت اصل 44 وضعیت بازار سرمایه بهتر شود.