:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

حمایت تشکل های حمل و نقلی از آخوندی

نمایندگان تشکل های حوزه حمل و نقل با صدور بیانیه ای از انتخاب عباس آخوندی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی حمایت کردند و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به او رای اعتماد بدهند.
کد خبر: ۱۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲

خبراقتصادی:این بیانیه پس از آن منتشر شد که آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران حضور یافت و برنامه های خود را برای این وزارتخانه تشریح کرد و به پرسش های نمایندگان بخش خصوصی پاسخ داد. 

نمایندگان ۱۸ تشکل بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل پس از پایان نشست مشترک خود با وزیر پیشنهاد راه و شهرسازی دولت یازدهم با انتشار بیانیه ای از او حمایت کردند. 

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

به همت اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان تهران نشست گفت و گوی صمیمی عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با جامعه متخصصین، مدیران ، تشکل های کارفرمایی ، کارگری و صنفی در شقوق مختلف حمل و نقل کشور برگزار شد . 

در این نشست دغدغه های حرفه ای تشکل های مذکور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و پس از استماع نظرات وزیر پیشنهادی مدعوین این جلسه به اتفاق برنامه های ارائه شده از سوی نامزد تصدی وزارت راه و شهرسازی را تایید کردند. 

بنابراین با توجه به همراستایی برنامه های مشارالیه با اهداف توسعه ای کشور؛ چشم انداز بیست ساله ابلاغی مقام معظم رهبری و لزوم توجه به انتخاب برنامه های دولت یازدهم توسط مردم اعزه و شریف ایران انتظار است، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت حصول به اهداف فوق و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و به منظور همراهی با رای مردم با تایید برنامه های ارائه شده دولت محترم در بخش راه و شهرسازی و رای قاطع خویش به نامزد تصدی پست وزارت راه و شهرسازی زمینه لازم برای حصول به اهداف بخش را فراهم کنند. 

براساس این گزارش، کمیسیون حمل و نقل و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، انجمن سراسری شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران، انجمن حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل ونقل ریلی ، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی، انجمن حمل و نقل هوایی ایران، انجمن صنفی کارفرمایان موسسات و شرکتهای حمل و نقل کالای برون شهری، انجمن صنفی کارفرمایان موسسات حمل و نقل کالا، اتحادیه حمل و نقل بار کشور، اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل کالای کشور، اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل دریایی بار و مسافر کشور، انجمن طرفداران ایمنی راهها، کانون انجمنهای صنفی کارگران ایران، کانون انجمن های شرکتهای مسافری سواری و کرایه کشور، کانون انجمن های صنفی رانندگان مسافر کشور، کانون انجمنهای صنفی رانندگان کالای کشور، انجمن شرکتهای راهسازی ایران از امضا کنندگان این بیانیه هستند.