مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره خانواده آبی، پرسش شادآبی، فیلم کوتاه آموزشی و هنروری کارکنان گفت: استفاده از ظرفیتهای های هنری در فرهنگسازی مصرف بهینه آب در جامعه بسیار موثر است و شرکت آبفا در سالهای اخیر از این ظرفیت به خوبی بهره مند شده است.
اقتصادگردان- هاشم امینی در مراسم رونمایی از طرح سه شنبههای آبی، بسته آموزشی مدیریت مصرف و سرود اختصاصی شرکت آبفا استان اصفهان افزود: شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای ایجاد شده، مانع از این نشد که شرکت آبفا استان اصفهان موضوع فرهنگسازی مصرف صحیح آب در جامعه را نادیده بگیرد و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکههای مجاز با همکاری دستگاههای مرتبط، اقدام به فرهنگسازی مصرف درست آب در بین مردم نموده است.
وی از همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش و فکری کودکان ونوجوانان در موضوع فرهنگسازی مصرف بهینه آب قدردانی و اظهار داشت: در سال جاری توانستیم با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش و فکری کودکان ونوجوانان، جشنواره خانواده آبی، فیلم کوتاه آموزشی و پرسش شادابی را در فضای مجازی برگزار کنیم و از ظرفیت شبکه شاد به خوبی بهرهمند شدیم.