:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
شناخت نیازمندی‌های مشتری‌ قبل از افتتاح یک حساب بانکی

گراف,ابزار جدید جستجوی فیس‌بوک به کمک بانک‌ ها می‌آید

ابزار جدید جستجوی فیس‌بوک بنام گراف به تدریج به یکی از ابزارهای ارزشمند بانکی تبدیل خواهد شد این ابزار به بانک‌ها کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی را هدف بگیرند که پتانسیل مناسب دارند و خدمات بانک را می‌پسندند
کد خبر: ۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰


خبراقتصادی:می‌توان از این موتور برای دستیابی به چشم‌انداز سودآوری هر مشتری استفاده کرد. ابزار Graph API به بانک کمک می‌کند تا قبل از افتتاح یک حساب بانکی نیازمندی‌های مشتری‌اش را بشناسد (و علاوه بر آن به منابع معمول داده‌ها درباره دسترسی داشته باشد).
 این ابزار به بانک‌ها کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی را هدف بگیرند که پتانسیل مناسب دارند و خدمات بانک را می‌پسندند.
فرانک الیاسون، مدیر رسانه‌های جمعی جهانی در بانک سیتی می‌گوید: تصور می‌کنم در این بخش پتانسیل زیادی وجود داشته باشد اما نیاز است بانک‌ها در استفاده از گراف دقت کنند تا به کسی اهانت نکنند.




او توضیح می‌دهد قبل از آنکه حتی بانک درباره استفاده از فناوری جدید رسانه جمعی برنامه‌ریزی کند؛ باید به مشتری احساس اطمینان درباره حفظ حریم خصوصی را بدهد.
در حقیقت بانک‌ها برای استفاده از محیط اجتماعی فیس‌بوک کمی دیر هم وارد عمل شده‌اند. اغلب بانک‌ها از فیس‌بوک به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می‌کنند و عده معدودی آن را کانالی می‌بینند که می‌توان با استفاده از قدرت گراف از آن سود برد.
در اوایل سال جاری، شرکت منلو پارک (یک شرکت رسانه جمعی) اعلام کرد؛ این ابزار را معرفی خواهد کرد. گراف به جای واژه‌های کلیدی، از عبارات و واژه‌های معمول استفاده می‌کند تا افراد، عکس‌ها، اماکن و موضوعات مختلف را جستجو کنند.
به عنوان مثال می‌توان از گراف پرسید: افرادی که سارا نام دارند و در نیوجرسی زندگی می‌کنند و بانک آمریکا را می‌پسندند را جستجو کند.


اکنون با کمک این عبارت می‌توان به سطح جدیدی از درک رسید؛ در این جا می‌توان جمعی از مشتریان را بر اساس جزئیاتی که آن‌ها می‌پسندند یا به آن علاقه دارند؛ جستجو کرد.
به تدریج می‌توان گراف را با قابلیت ورود به سیستم مشتریان هم خوان کرد؛ اغلب بانک‌ها از این مورد روگردان هستند و دلیل آن قوانین در حال شکل‌گیری فدرال است. بانک ING Direct Canada یک بانک غیر آمریکایی مستثنا است که به مشتریانش اجازه می‌دهد از طریق فیس‌بوک وارد سیستم آنلاین بانکی شوند.
بردلی لایمر نائب رییس استراتژی‌های آنلاین و موبایل در بانک ۳۳ میلیارد دلاری مکانیکز بانک کالیفرنیا می‌گوید: در اقتصاد نوین اجتماعی وابستگی به گزینه گراف اجتناب‌ناپذیر است زیرا فرایندهای تجاری بیش از پیش روی کانال‌های اجتماعی و داده‌های مرتبط با آن متمرکزشده‌اند.
منبع: برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه فرمایید