:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

برق ۱۰۵هزار مشترک کم‌مصرف کهگیلویه و بویراحمد رایگان می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: نزدیک به ۱۰۵هزار مشترک کم مصرف این استان از طرح "برق امید" بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۶۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
اقتصادگردان- «جمال معتمدی زاده» با اشاره به اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور، افزود: تنها مشترکین خانگی مشمول این طرح هستند.

وی اظهارکرد: حدود ۲۷۰ هزار مشترک خانگی در سطح استان داریم که حدود ۱۰۵ هزار مشترک مشمول طرح «برق امید» می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد درباره جزییات و شیوه اجرای طرح «برق امید» خاطرنشان کرد: در صورتی که مشترک خانگی در ماه‌های سرد سال یعنی از ابتدای مهر تا پایان اردیبهشت زیر ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر برق مصرف کنند، برق آنها رایگان خواهد بود.

معتمدی زاده درباره وضعیت مصرف برق در ماه‌های گرم سال نیز تصریح کرد: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اگر میزان مصرف مشترکین ۱۰۰کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر باشد، برق آنها رایگان محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: در فصل گرما، میزان مصرف برای شهرستان‌های گرمسیر ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه در نظر گرفته شده و اگر میزان مصرف مشترکین خانگی این مناطق ۲۰۰ کیلووات ساعت یا کمتر باشد، برق آنها رایگان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای طرح «برق امید» در کشور مدیریت مصرف انرژی است که امیدواریم با اجرای این طرح کاهش حدود ۱۰ درصدی مصرف برق مشترکین پرمصرف را داشته باشیم.