:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

مردم به شایعات در مورد بانک آینده توجه نکنند

بی‌پایه‌ بودن این اخبار و منابع نامعلوم آن را اثبات کرده‌ایم.در هر حال با تکذیب قاطعانه و دوباره این ادعاها واخبار جعلی به تمامی سپرده‌گذاران و ذی‌نفعان بانک آینده که پیش‌تر هم کذب‌بودن این‌گونه اخبار بر ایشان آشکار شده، اطمینان می‌دهیم که تاکنون روند امور به نحو ‌احسن پیش رفته و به فضل خدا همچنان پیش می‌رود
کد خبر: ۱۶۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
خبرگزاري ايرنا گزارش داد: خبری مشکوک در راستای تشویش اذهان عمومی سپرده‌گذاران و اختلال هدفمند اقتصادی در مورد بانک آینده و پروژه ایران‌مال منتشر شده که این بانک، اخبار مربوطه را تکذیب کرد.

متاسفانه طی ساعات گذشته جریان خبری مشکوک برای تشویش اذهان عمومی سپرده‌گذاران و اختلال هدفمند اقتصادی اقدام به نشر اخبار کذبی در مورد بانک آینده و پروژه ایران‌مال کرده است.

اخبار از طریق فضای مجازی گسترش یافته؛ هرچند بارها و با ارایه مستندات در بیانیه‌های مختلف، مردم را از عملکرد صحیح و موفق بانک مطلع کرده‌ایم.

بی‌پایه‌ بودن این اخبار و منابع نامعلوم آن را اثبات کرده‌ایم.در هر حال با تکذیب قاطعانه و دوباره این ادعاها واخبار جعلی به تمامی سپرده‌گذاران و ذی‌نفعان بانک آینده که پیش‌تر هم کذب‌بودن این‌گونه اخبار بر ایشان آشکار شده، اطمینان می‌دهیم که تاکنون روند امور به نحو ‌احسن پیش رفته و به فضل خدا همچنان پیش می‌رود.

همچنین از اهالی رسانه که با دروازه‌بانی صحیح، مانع از پخش اخبار کذب می‌شوند سپاسگزاری می‌کند.