:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

بازدید عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب استان سمنان

حسن تلیکانی، عضو هیأت مدیره بانک مهر ايران، در سفري يک‌روزه ضمن بازديد از شعب استان سمنان به بررسي شاخص‌هاي عملکردي شعب پرداخت و عبور از مرز ۷۰۰۰ ميليارد ريال منابع در اين استان را به مديريت و كاركنان شعب تبريك گفت.
کد خبر: ۱۶۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، صمدی مدیر شعب بانک در استان سمنان گزارش از وضعيت شاخص هاي بانک در استان ارائه کرد.
در این سفر، بهزاد مومیوند سرپرست اداره کل مبارزه با پولشویی بانک نيز تليکاني را همراهي مي‌کرد. عضو هيأت مديره بانك و هيأت همراه، در مجموع ۶ شعبه از ۹ شعبه استان را بازديد كردند. در خلال اين بازديدها، تليكاني از زحمات كاركنان در ماه‌هاي چالشي قبل تشكر كرد و عبور استان از مرز ۷۰۰۰ ميليارد ريال منابع را به مديريت و كاركنان تبريك گفته و از اين كارنامه قابل قبول تقدير كرد.
وی همچنین از برنامه‌های راهبردی و آتي بانک براي ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به هموطنان ياد کرد و افزود: براي ارتقاي هر چه بيشتر شاخص‌هاي عملکردي شعب، تسلط بر آمارها و برنامه‌ريزي براي افزايش سهم درصد از منابع قرض‌الحسنه موجود در استان راهگشاست؛ زيرا اين منابع بايد براي تخصيص به مردم استان براي اشتغال‌زايي و افزايش رفاه اجتماعي استفاده شود.