:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اعلام کرد:

توزیع بیش از 3 هزار تن روغن خانوار در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: 3858 تن روغن خانوار از اواسط آبان ماه سال جاری تا به امروز در استان مازندران توزیع شده است.
کد خبر: ۱۶۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
اقتصادگردان- حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کمبود روغن در ماه گذشته درسطح بازار و بر اساس هماهنگی هایی که این سازمان انجام داده تاکنون میزان 3858 تن روغن مصرف خانوار در مازندران جذب و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این مقدار، میزان 806 تن روغن مصرف خانوار در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای استان مازندران نیز توزیع شده است.

قوانلو ادامه داد: 1200 تن سهمیه جدید روغن برای مصرف خانوار در استان مازندران در مرحله جذب می باشد که به زودی توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در طی این مدت در یک مرحله 800 تن و در مرحله دیگر 6 هزار و 748 تن روغن صنف و صنعت در استان جذب و بین واحدهای تولیدی استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران خاطر نشان کرد: متاسفانه مشاهده شده برخی از فروشگاه‌ها به همراه روغن، برخی کالاها را به صورت اجباری به مصرف کنندگان می‌فروشند که این عمل یعنی فروش اجباری کالا تخلف بوده و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهروندان عزیز مازندرانی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام نمایند.