:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون تأکید کرد:

فعالیت کانال‌های تسهیلات دهی در تلگرام ذیل عنوان بانک توسعه تعاون، جعلی است

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با اشاره به فعالیت این بانک در کانال‌ها و مبادی رسمی و قانونی کشور تأکید کرد این بانک هیچ‌گونه فعالیتی در پیام‌رسان تلگرام ندارد.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
اقتصادگردان- شهرام بخشا، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه روابط عمومی این بانک با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم، در فضای مجازی به‌طور اعم و شبکه‌های اجتماعی رسمی به‌طور خاص، حضور مستمر و پررنگی دارد، گفت: ارائه اطلاعات درست، دقیق و به‌موقع یکی از مهم‌ترین اصول در بانک توسعه تعاون است که همواره تلاش کردیم با بهره‌گیری از تمام بسترها و ظرفیت‌های موجود در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی آن را به صورت مستمر و اصولی به انجام رسانیم.

وی ضمن درخواست از عموم هم‌وطنان در خصوص هوشیاری و صحت‌سنجی مبادی دریافت اخبار و اطلاعات تأکید کرد: بانک توسعه تعاون هیچ‌گونه فعالیتی اعم از اطلاع‌رسانی یا ارائه خدمات تسهیلات دهی در شبکه پیام‌رسان تلگرام نداشته و فعالیت کانال‌های تلگرامی با عنوان این بانک در قالب اعطای تسهیلات یا عضوگیری، به صورت تام و تمام، جعل عنوان بوده و اساساً با بانک توسعه تعاون کاملاً بی‌ارتباط هستند.

بخشا تصریح کرد: بانک توسعه تعاون حق پیگیری قانونی در خصوص جعل نام و نشان تجاری خود را توسط سوءاستفاده کنندگان در فضای مجازی ازجمله متخلفین در پیام‌رسان تلگرام محفوظ می‌دارد و از روش‌های موجود قضایی برای استیفای این حق استفاده خواهد نمود. شایان‌ذکر است در حال حاضر بانک توسعه تعاون در پیام‌رسان‌های ایرانی شامل گپ، ایتا، بله، سروش و شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و آپارات حضور فعال دارد.