:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون تأکید کرد:

امکان دسترسی به‌حساب بانکی مشتریان با شماره سریال کارت ملی مطلقاً امکانپذیر نیست

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون، ضمن تأکید بر امنیت اطلاعات حساب افراد نزد این بانک، لزوم هوشیاری مشتریان در حفاظت از اطلاعات هویتی و بانکی خود را خواستار شد.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
اقتصادگردان- علی یکتا، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون در گفت‌وگویی ضمن تأکید بر این نکته که امنیت حساب افراد در این بانک در بالاترین سطح استانداردهای روز بانکداری قرار دارد و حفظ اطلاعات مشتریان ازجمله برنامه‌های اصلی و مهم این بانک می‌باشد گفت: اساساً امکان دسترسی به‌حساب بانکی افراد با در اختیار داشتن شماره سریال کارت ملی، یک ادعای بی‌اساس و واهی است که محلی از اعراب نداشته و صرفاً جهت سوءاستفاده مطرح می‌شود.

وی تصریح نمود: اگرچه ضرورت دارد مشتریان نسبت به حفاظت از اطلاعات حساب خود نهایت دقت و مراقبت را مبذول دارند اما درعین‌حال نباید به شایعات در فضای مجازی، بدون کسب اطلاع و آگاهی توجهی نمود.

یکتا تأکید کرد: اساساً باید مشتریان محترم بانک توسعه تعاون به این موضوع دقت کنند که این بانک هیچگونه تماسی مبنی بر دریافت اطلاعات شناسایی، کد ملی یا سریال کارت ملی مشتریان به صورت تلفنی با ایشان برقرار نمی‌کند و لذا ضروری است تا عموم هم‌وطنان گرامی نسبت به حفظ اطلاعات هویتی و شخصی خود، حداکثر توجه را داشته و از قرار دادن این‌گونه اطلاعات در اختیار افرادی که با عناوین مختلف ازجمله جعل عنوان بانک توسعه تعاون اقدام به سوءاستفاده می‌نمایند، خودداری کنند.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون ضمن رد احتمال هرگونه دسترسی به‌حساب بانکی افراد توسط افراد متفرقه با در اختیار داشتن کد ملی یا سریال کارت ملی، گفت: هم‌وطنان باید نسبت به در اختیار گذاری اطلاعات حساب و رمز کارت بانکی خود به سایرین، بپرهیزند.