:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد:

چهار محال و بختیاری ظرفیت مناسبی برای رونق تولید و اشتغال دارد

چهارمحال و بختیاری، استانی با ظرفیت های فراوان کشاورزی، گردشگری و دامپروری و صنایع دستی است و با اجرای برنامه های اقتصادی، می توان به تولید و اشتغال این منطقه کمک کرد.
کد خبر: ۱۶۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک، درباره اهدف سفر هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با ظرفیت های فراوان کشاورزی، گردشگری، دامپروری و صنایع دستی است و در بازدید هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این استان متناسب با این ظرفیت ها، برنامه های توسعه ای و اشتغال زایی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی در این راستا، صادر شد.  
وی، با بیان اینکه "تمامی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری مورد بازدید هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند"، خاطرنشان ساخت: از جمله شهرستان های مورد بازدید می توان به شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، لردگان، بن، سامان، اردل و... اشاره کرد که امیدواریم با برگزاری جلسات تکمیلی بتوانیم نسبت به اجرای اقدامات سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات اشتغال زایی در این شهرستان ها، اقدام کنیم.
لله گانی، ابراز امیدواری کرد که با سرمایه گذاری مناسب و اجرای برنامه های اشتغال زایی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری، بسترهای توسعه پایدار در این استان بیش از پیش فراهم شود.
وی، در پایان به بازدید خود و هیات همراه از یک مجتمع کشت و صنعت در شهرستان سامان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار مناسبی از بخش خصوصی به منظور راه اندازی این مجتمع کشت و صنعت متقاضی شده است و با راه اندازی آن اشتغال بسیار خوبی در این شهرستان ایجاد خواهد شد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک رفاه کارگران نیز از این سرمایه گذار و سایر سرمایه گذاران به نحو شایسته ای حمایت خواهند کرد.
شایان ذکر است، هیات اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامل برخی از معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه و تعدادی از روسا و مدیران دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارتخانه از جمله روسا و مدیرانی از سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر، امروز سه شنبه ششم آبان ماه جاری عازم استان چهار محال و بختیاری شدند و با تشکیل تیم های کارشناسی مجزا، ضمن بازدید از شهرستان های مختلف استان، متناسب با ظرفیت های هر شهرستان نسبت به بررسی برنامه های توسعه ای و اشتغال زایی، اقدامات لازم به عمل آمد.