:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

موافقت وزیر نفت با استمرار شرایط گذشته مشمولان حالت اشتغال در شهریور

در پی درخواست معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، وزیر نفت با استمرار پرداخت حقوق و مزایای مشمولین حالت اشتغال با شرایط قبل، در شهریورماه موافقت کرد.
کد خبر: ۱۶۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
اقتصادگردان- پس از مذاکرات و رایزنی‌های متعدد با دادستان دیوان محاسبات درباره درخواست بررسی مجدد امکان استمرار پرداخت مزایای موردنظر برای مشمولین حالت اشتغال صنعت نفت و تاکید بر لزوم تنظیم درخواست تجدیدنظر از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و اعاده دادرسی آرای هیئت سوم مستشاری، دادستان دیوان محاسبات موافقت خود را با پرداخت حقوق و مزایای مشمولین حالت اشتغال به شکل گذشته، برای شهریورماه اعلام کرد.
همچنین بازگشت دائمی پرداخت حقوق و مزایای این کارکنان به شکل گذشته موکول به انتصاب حاکم شرع جدید و صدور دستور توقف اجرای احکام دیوان محاسبات از جانب وی شد. در پی این توافق با دادستان دیوان محاسبات، فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از بیژن زنگنه، وزیر نفت درخواست کرد که حقوق و مزایای شهریورماه مشمولین حالت اشتغال به شکل گذشته پرداخت شود که مورد موافقت وزیر نفت قرار گرفت و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده در فیش حقوقی شهریورماه کارکنان منظور خواهد شد.