:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
در ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی

مدیر عامل ایران خودرو: ایساکو در خدمات پس از فروش اول شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) برای اولین بار در دوره‌های ارزیابی های وزارت صنعت و تجارت از شرکت‌های خدمات پس از فروش، عنوان «رتبه اول» و «تنها شرکت موفق» را از آن خود کرد
کد خبر: ۱۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

خبراقتصادی: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: ایساکو در سه سال متوالی مقام اول را در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش کسب کرده بودو امسال نیز برای اولین بار درکشور به «رتبه اول» دست یافت.

جواد نجم‌الدین ادامه داد: در ارزیابیِ سال 1391 وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌شود، کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو چه داخلی و چه وارد کننده خودرو بالغ بر 36 شرکت بوده‌اند که ایساکو با کسب امتیاز 80.64 رتبه اول را از آن خود کرد.

وی اظهار کرد: شرکت ایساکو با داشتن بیش از800 نمایندگی درکل کشور، بیش‌ترین تعداد نمایندگی‌رتبه یک و کم‌ترین تعداد نمایندگی رتبه سه را در بین سایر شرکت‌ها دارد.


او درباره شاخص های ارزیابی گفت: شاخص‌های این ارزیابی شامل چهار شاخص کیفیت ارایه خدمات، سرعت ارایه خدمات، هزینه ارایه خدمات و نتیجه عملکرد با رویکرد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش بوده است.

ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی به منظور بررسی شاخص‌های مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساخت‌های شبکه خدمات شامل نمایندگی‌های مجاز و ستاد انجام می‌شود. این ارزیابی ها مدت 10 سال است که به صورت سالانه در حوزه خدمات خودرو به اجرا گذاشته شده و بر اساس نتایج آن شرکت‌های عرضه کننده خودرو رتبه بندی می‌شوند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
0
0
بخاطر چی اول شده تامین قطعه من در تاریخ 92/02/31 با مراحعه به نمایندگی ایران خودرو 1713 برای سمندم امدادقطعه سی سی ان زدند تا الان که تاریخ 92/04/29 است هنوز قطعه ای به نمایندگی ارسال نشده و فعلا نیز هیچ کس پاسخگو نیست حتی با نمایندگی منطقه رشت تماس حاصل شده پاسخ درستی داده نمیشود نمایندگی 1713 بمن شماره تلفن منطقه را داده تا بجای ایشان من پیگیر قضیه باشم مرحبا !
شماره سفارش قطعه 92072998
تلفن همراه من 0914452...
شماره شاسی خودرو 719874