:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

کارت هدیه مجازی بدهید

دیگر نیازی نیست براي ارسال کارت هديه به شعب بانکي مراجعه ‌کنيد. بانک مهر ايران امكان ارسال كارت هديه مجازي را براي شما فراهم كرده است.
کد خبر: ۱۵۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارت هدیه یکي از خدماتي است که در سال‌هاي اخير در كشورمان گسترش قابل توجهي پيدا كرد. شايد مهم‌ترين مزيتش اين باشد كه هم فرد هديه دهنده را از نگراني براي خريد هديه مناسب نجات مي‌دهد و هم به شخصي كه قرار است هديه را دريافت كند، قدرت انتخاب بيشتري مي‌دهد. بانك‌هاي مختلف اين خدمت را ارائه كرده و بعضاً از طريق ماشين‌هاي بانكي كه براي اين كار در نظر گرفته شده، به فرد قدرت انتخاب طرح و نوشته روي كارت را نيز مي‌دهند.

بانک مهر ایران در این مسیر یک گام فراتر رفته و باعث شده براي دريافت کارت هديه و اعطاي آن به فردي ديگر حتي نياز نداشته باشيد به ماشين‌هاي بانکي مخصوص اين كار مراجعه كنيد. با همراه‌بانك مهريران مي‌توانيد به‌راحتي اين كار را انجام دهيد!

مهر ایران این خدمت را برای نخستین بار در شبکه بانکي کشور ارائه کرده است. شما مي‌توانيد به مناسبت‌هاي مختلف براي عزيزانتان كارت هديه مجازي ارسال كنيد. ارزش اين خدمت را در اين روزهاي كرونازده بيشتر احساس مي‌كنيم. اين كار را مي‌توانيد از طريق نسخه جديد موبايل بانك مهريران انجام دهيد.

فرآیند کار به این صورت است مبلغ مورد نظر شما که قرار است به‌عنوان هدیه به حساب فردی ديگر واريز شود، از حساب شما کم مي‌شود و پيامکي به تلفن همراه آن فرد بر اساس شماره‌‌اي كه شما مشخص كرده‌ايد ارسال مي‌شود. در آن پيامك اعلام شده كه شما براي وي هديه‌اي ارسال كرده‌ايد. آن شخص با كليك بر روي لينكي كه برايش ارسال شده و وارد كردن شماره شباي خود، كه مي‌تواند متعلق به هر بانكي باشد، مبلغ را دريافت كرده و پيام تبريكي از طرف شما برايش نمايش داده مي‌شود كه آن را هم خودتان انتخاب كرده‌ايد.

اگر تولد عضوی از خانواده یا دوستانتان یا حتی سالگرد ازدواجتان نزديک است، نيازي نيست براي خريد هديه به بيرون از منزل برويد؛ فقط همين الآن موبايل بانک مهر ايران را باز کنيد و آن شخص را با يک پيامك غافلگير كنيد.