:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

تشدید برخورد با عوامل گرانفروشی کود

برخورد جدی با عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از شبکه کارگزاری نهاده های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در دستور کار قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۵۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
اقتصادگردان- به نقل پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی - مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی، امروز در نشست با انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی که به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از توزیع خارج از شبکه نهاده های کشاورزی تشکیل شده بود، گزارشی از اقدامات انجام شده برای توزیع مناسب کودهای یارانه ای ارائه کرد و از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تقاضا کرد که برخورد جدی و بازدارنده با عوامل متخلف که کودهای یارانه ای را خارج از شبکه رسمی به فروش می رسانند، در دستور کار آن سازمان قرار گیرد و به مدیران استانی آن سازمان نیز ابلاغ شود.

انصاری - معاون دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این جلسه با مهم دانستن سیستم توزیع نهاده های کشاورزی، بر برخورد جدی با عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از شبکه کود تاکید کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد، مراتب طی بخشنامه ای توسط سازمان تعزیرات حکومتی به کلیه استانها ابلاغ و اجرای آن مورد توجه قرار گیرد.